Ny affär i stan´.....

Andra inlägget på samma dag... hmmmm, håller blogglusten på att återkomma??? Hur som helst är det inte vanligt hos Vardagslyckan....

Måste bara få berätta om fyndet jag gjorde i nya inredningsbutiken "Handplockat" som öppnat i Piteå! Blir så glad när nya affärer etablerar sig i vår lilla mysiga stad!

Den här mysiga butiken har lantlig stil, men eftersom jag gillar att blanda stilar så finns det mycket som jag tycker är fint och som passar i en "modernare" inredning också. Det är som bekant bara fantasin som sätter gränser.
Hur som helst hittade jag en så fin griffeltavla, i form av ett hjärta, så den kunde jag bara inte motstå. Den hänger nu utanför vår ytterdörr - perfekt att skriva små meddelanden på....



Visst är den fin!!! Åh, vad jag gillar hjärtan!!! Största problemet var att få tag i tavelkritor.....

Köpte ett par saker till också, kaffe med whiskysmak, otroligt gott! Två votivljus från Yankee candle, vanilla lime och christmas cookie, fick också följa med mig hem. Ska tända ett ikväll.. gillar jag någon av dofterna kanske jag investerar i ett STORT!

Nu orkar jag inte sitta här längre, har så ont i ryggen att jag inte klarar att sitta längre stunder! Ber en bön att det är bättre till i morgon så att jag kan gå till jobbet, det går inte jobba när smärtan är så hög att jag mår illa!!

Sköt om er alla härliga bloggvänner därute!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!
Liza


Text och foto: som vanligt ©Liza, vardagslycka.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Eva

Ja ! Visst är det kul ?! Ska in där på tisdag hade jag tänkt...

Alltid roligt när det öppnas nytt i stan !



Här har det frossats i helgen...mängder av mat och annat gott har slunkit ner...så man känner sig lite väl mätt...än :) !



Snart dags för lite surr...eller hur vännen ?!



***

JÄTTEKRAAAM EVA



.

Postat av: Karin/Rosa maränger

Ja visst är det kul när nya bra affärer öppnar. Den lilla hjärtan-skylten är jättefin och doftljusen lär "goa".



Ushc, usch låter inte bra med sån ryggvärk. Håller tummarna för att det blir bättre.



Stor kram!

2009-11-01 @ 20:42:13
URL: http://rosamaranger.blogg.se/
Postat av: hem ljuva hem- helena

Ja det är jättekul när nya affärer slår upp portarna här i staden! Särskilt när det är inredningsbutiker, klädaffärer börjar vi ju ha ganska många av redan. Har inte hunnit dit och kolla än men det blir väl här framöver.

Sött hjärta du köpt!

Kram!

2009-11-02 @ 11:20:24
URL: http://www.hemljuvahem-helena.blogspot.com
Postat av: MO

Ja hoppas på att blogglusten är tillbaka. Roligt med en ny butik i stan. Riktigt sött hjärta. De där pennorna från Granit är verkligen bra att skriva på griffeltavla med, kritor de strösslar ner en massa ;) , krya på dig med ryggen, kram

2009-11-02 @ 19:26:21
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Maggan

Lyckades också hitta lite som jag inte visste att jag saknade i den härliga lilla affären....såg hjärtat(griffeltavlan) men funderade över var jag skulle sätta det??? Nu fick jag ju svaret på den frågan (kanske köper ett till stugan) !!! Du är så full av idéer och inspiration - Thank you:-) kramis

2009-11-02 @ 22:48:53
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling.



Du har chans att vinna ett presentkort på 500 kr från Beautyplanet



http://www.lovemercury.se/2009/november/tavling.html

2009-11-03 @ 18:40:48
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback