Tack! Tusen tack!..

Eländet med ryggen fortsätter, men era hälsningar hjälper verkligen till att uthärda smärtan! Kram till er alla!!

Försöker mig ändå på att sitta här en liten stund för att få till något slags inlägg.. men det tar tid! Orkar inte sitta här allt för länge så det blir några minuter nu och då... tack och lov att det finns en "sparaknapp" på datorn!! :D

Idag har jag varit på Vårdcentralen och träffat min urgulliga läkare. Så skönt att få träffa just henne då hon har haft "hand" om mig tidigare. Det betyder mycket att träffa någon som förstår situationen utan att jag behöver dra min rygghistoria än en gång! Känner mig TRYGG!!

Anna kikade in under hennes lunch idag (också ska tilläggas). Är så glad att hon orkar och vill komma förbi nästan varje dag. Idag hade hon med sig en blomma och ett jättegulligt hjärta till mig! Tusen tack stora dottan!
I ärlighetens namn borde det vara jag som gav mina döttrar presenter för att de ställer upp och stöttar...

Som ni förstår så kan jag inte göra så mycket hemma heller... men att fixa med förvaring för stearinljusen har jag lyckats med... skratta inte nu... jag är stolt över min insats!! :D


Här ser ni det fina tyghjärtat, inköpt på Maggans Djungelkiosk och min förvaring av ljus.. orginellt eller hur?? :D

Nu orkar jag inte sitta här längre... men återkommer snart igen!!

3 timmar senare: Nu är jag tillbaka igen!

Har vilat, sett Sveriges fulaste hem bli superläckert, kollat på CSI och ta en kopp te... 
Funderar nu på vad jag ska hitta på imorgon? Längtar till ADVENT så jag fortsätter nog att söka inspiration i tidningarna.. tiden går iaf lite fortare då!
 
Avlutar dagens inlägg med en bild på blomman jag fick av dotra...


Skickar STOR-KRAAAAAAMEN till ER!

Liza
Ps. är in då och då och ser vad ni har för er.. men är dålig på att kommentera då dataorken är starkt begränsad! 

Text och foto; ©Liza, vardagslycka.blogg.se





Kommentarer
Postat av: EVA

Hej vännen !

Shit att ryggen är så dålig...

Maken mår för tillfället bra och jobbar men är beredd på smärta...hehe ! Själv blir det babyshowerpyssel med Cissi idag. Inbjudningskort ska göras...



Amigurumi är ganska hårt virkade figurer, mest med fasta maskor... Googla får du se ! Det är skitkul !!!

Är ingen världsmästare på virkning men är mycket bättre på det än stickning :D och det blir rätt så fiiint ! Har gjort lite hemliga saker ( Cissi läser säkert här också...hihi )som är undanstoppade. Ska fota det ohemliga och lägga ut...



Orkar du sitta i bilen så vet du ju var jag finns...annars hör jag av mig om/när jag ska in !



***

JÄTTEKRAAAM EVA



.

Postat av: Malin B

Du är allt värd att pysslas om!

Så fin blomma och ljusförvaring! =)

Sådant är skönt att vila ögonen på när det inte känns så bra på andra ställen i kroppen.



Kul att du delade med dig om din "jeanshistoria" hos mig! =)

2009-11-10 @ 07:50:34
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Nä, vad tråkigt för dig!!! Det är verkligen inte att leka med att ha ont i ryggen. Ta hand om dig å tänk inte på annat än att prioritera dig själv!!! Härligt att höra att du har så fina döttrar.

Å, jag skrattar verkligen inte åt dig. Tycker det blev en finfin ljusförvaring!! Då skulle du veta vart jag har min!!! ;) viskar (längst in i garderoben, men det är en liten hemlis) ;)

StorKramen, Maria

2009-11-10 @ 18:27:21
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Maggan

Hello my friend! Bra att du fått träffa doktorn...hoppas du stannar hemma tillräckligt länge så du blir bättre i ryggen! Jag är ledig på torsdag - om du orkar så tittar jag förbi eller om du orkar gå så långt så kan du komma förbi? kraaaam och ps jag skrattar ALDRIG åt dina pyssel - det är så njutbart för min del:-) kramis

2009-11-10 @ 19:35:41
Postat av: karola

vilken fin ljus förvaring den skall du vara stolt över!!

jobbigt med krånglig rygg...har du testat spikmatta??

2009-11-11 @ 18:56:35
URL: http://alltidinredning.blogg.se/
Postat av: Karin/Rosa maränger

Jättefint, vad snällt!



Låter så jobbigt med ryggvärken =(.



Hoppas det blir bättre snart/KRAM.

2009-11-11 @ 22:24:00
URL: http://rosamaranger.blogg.se/
Postat av: Maggan

Hjärtat måste ju gå att sy själv...bara man har symaskinen på plats, gäller också att få till i mitten där snöret sitter fast! Jag är pysselsuuuuugen:-)

kram

2009-11-12 @ 12:04:58
Postat av: Liza

Maggan: Ska vi ha en pysselkväll till veckan?? I´m the single girl och min symaskin står alltid framme.. Är inte det en brilliant idé???

Kram

2009-11-13 @ 10:14:57
Postat av: EVA

Tänkte bara kika in och önska er en underbar helg...och även säga att om ni är ute och kör, så finns det alltid glögg och pepparkakor hos oss...eller kaffe om nån föredrar det...hihi !



***

HELGKRAAAM EVA



.

2009-11-13 @ 15:57:13
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Barbro

Hej, vad tråkigt att du har ont i ryggen... hoppas det blir bättre snart. Jag är tillbaka i bloggvärlden och försöker hinna ikapp er alla, kul att läsa vad ni haft för er =)

2009-11-17 @ 17:57:05
URL: http://barbros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback