Helg..

Lördagen har gått i sångens tecken. Kördag med bästa körkompisarna och körfröken från 10-17. Roligt var det och trött är jag, men det är det värt!! :D

Som den musikgalning jag är sitter jag och lyssnar på musik... inte gospel, har fått min dos för idag. Just nu är det Reba McEntyre som snurrar runt - superhärliga låtar om man gillar country, och det gör jag!! Dessutom håller jag på med ett projet tillsammans med goda vänner - det handlar förstås också om MUSIK! 

Med detta kort-korta inlägg tackar jag för mig och önska er en fortsatt

Vardagslyckans "LIVSLUST" är nu på TOPP!

Kram!
Liza



Text och musik, sorry,bilder ska det vara: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Maggan

Härligt att vara med dej och alla körkompisar - underbart att få sjunga och känna livslusten....det är smittsamt:-D Lycka till med projektet!!! Kraaaaam

2009-10-17 @ 22:12:52
Postat av: Bokmalen

Vilken härlig dag du haft!!! ;) Å, vad intressant med ett projekt. Blir inte så lite nyfiken!! ;)

Hoppas du får en fin dag imorgon oxå!!

Kramen, Maria

Postat av: Pernilla

Hejsvejs :)



Låter som du haft en bra dag/helg! Själv gjorde vi en sväng till Ikea igår, superduperdag! Men tala om trött då man kommer hem.. Ha det gott och hälsa maken!



KRAAM

2009-10-18 @ 17:54:59
URL: http://anderspernilla.blogg.se/
Postat av: Inger

Vilket underbart namn på din blogg. Fina bilder och underbara saker. Hittade hit via itadesigns blogg.

ha en fortsatt trevlig kväll. jag kommer tillbaks en annan dag.

2009-10-18 @ 19:35:27
Postat av: EVA

Ni skulle ju varit i Jävre i fredags ! Logjammin och...JOE FOURNIER !

Maken var LYRISK...sa det var suveränt bra !!! Och fortfarande njuter han...hihi !



Nu är Cissi, Jocke, Tomme och Kicki hemma igen efter trippen till Sundsvall och bilköp och IKEA förstås...men skööönt då de kommit tillbaka från vägen igen...hihi ! Mammahjärtat vill ha dom på plats...



***

KRAAAM EVA



PS ! Jag såg linslusen i PT...hehe !



2009-10-18 @ 22:52:35
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback