Torsdag...

Var ner igår på ICA Kvantum och handlade.. gissa vad?? "Torget" var fullt med tomtar, luciafigurer, ljuslyktor med mera, julgalningen i mig fick plötsligt en massa näring! Men käre maken som följde med tyckte INTE att vi skulle titta en gång! DET ÄR FÖR TIDIGT!!! Visst kan jag också tycka att det är i tidigaste laget.... men lite kan man väl få glutta?????

Veckans dagar har rusat iväg och jag har inte varit i fas med bloggandet, det har liksom gått lite tungt! Jag har prioriterat att umgås med kära kompisar under veckan och det är viktigt för mig. Måndag fika och gardininspektion hos vännen Mags. Tisdag kväll besök hos
Eva, en kär vän både i bloggvärlden och irl. Evas man, Rolle, har gjort en superfin tatuering åt/på (hur säger man???) Emma! *me like* Blir nästan sugen på att göra en tatuering också... få se om jag törs! :D

Tisdag kväll när Emma var skjutsad till bussen och jag kom hem satte jag igång med ett projekt. Typisk mig att börja klockan tio på kvällen med "viktiga" saker. Hade inhandlat genomskinliga Koziolplattor till öppningen mellan "hallarna" och de skulle nu kläs med transparant plast, men inte hela plattan utan delar... Tog ett tag ska jag säga så det blev rackarns sent innan jag kom i säng!!


Få se om jag gör om alltihopa - men det får duga för nu!

Ikväll är det körövning som gäller, men ska gå och vila en stund först. Ryggen är "elak" och orken försvinner i takt med värken.  Det brukar bli bättre efter en stunds vila och sången gör mig pigg och glad så det är en av de viktigaste aktiviteterna jag har under veckan... jag samlar kraft!!

Återstår att önska er en trevlig kväll! Det ska jag ha! :D
Ses snart!
Kram!
Liza

Text och foto: ©Liza, vardagslycka.blogg.se
 




Kommentarer
Postat av: EVA

Åhhh vad läckert det blev med plattorna i hallöppningen ! Snyyyggt...



Här har jag just blekt håret på Edith...men bara underhåret, inte allt ! Och det blev jättesnyggt det med. Hon har klassfoton imorrn därav fixet...hihi !



Jag SÅG allt julgrejs på Kvantum idag, men gick FÖRBI !!! Utan att titta närmare, bara lite snabbt så där du vet...men inga köp !!! Inte än...

Känns liiite för tidigt !



Syns snart igen vännen !



***

KRAAAM EVA

Postat av: Bokmalen

Det blev ju superfint!!! ;) Å, visst är det viktigt att du tar hand om dina vänner å umgås. Helt rätt prioriterat enligt mig. ;)

Kramen, Maria

2009-10-15 @ 21:36:12
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Malin B

Viktiga grejer måste göras när inspirationen knackar på! ;) Fast det kan kännas lite segt morgonen efter om klockan ringer tidigt.

Fint blev det iallafall!

2009-10-16 @ 09:41:14
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Maggan

Riktigt snyggt med plattorna....och snart är det riktigt snyggt i mina fönster också, tack för tipsen och inspirationen av att surra med dej:-) och så kul att stå och luta sig mot dej i kören! Syns på lördag Kraaaam

2009-10-16 @ 13:15:56
Postat av: my

Vad fint det blev!

Hittade hit via Anders/pernilla, trevlig blogg du har!

Och jul...jag är lite sugen på det redan :) Älskar julen..

Kram och ha en go helg

2009-10-16 @ 13:39:14
URL: http://myilivet.blogg.se/
Postat av: MO

Tjusigt vännen.....

Javisst är det tidigt med julpyntet redan, likadant på "mitt" maxi...redan i Tisdags när jag var där hade de plockat fram lite. Då såg det mest ut som fjolårets saker,men igår hade det kommit lite nya roliga saker...(för inte kunde jag gå förbi inte;).



Ha en underbar helg, o visst ska vänner prioriteras före bloggandet....helt rätt, kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-10-16 @ 14:59:41
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Sara

Det där blir ju hur snyggt som helst!

Du har en ljus och härlig hall :)



JULSAKER!! Pewh... nog för att jag gillar JUL, men det känns liite tidigt att stöta på det på ICA.



Ha det bäst!

Kramiz/Sara

2009-10-16 @ 15:48:38
URL: http://katteochpasta.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken super mysig hall ni har.Kozoil plattorna är bara så fina.
Super mysig blogg:)

Svar: Tack! Vad roligt att du trivs här!Kram!Lizs
Elisabeth Bogren

2012-12-22 @ 02:40:32
URL: http://hemljuvligahem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback