Söndag kväll....

Så var helgen över för den här gången. Vi har varit och vintrat ute i stugan, ja, vi kommer att vara där av och till men bara dagsturer. Det är lika vemodigt varje år.. NU ÄR SOMMAREN S L U T ! De flesta blommor har jag tagit bort och många var fortfarande fina och blommade på för fullt, men om bara några dagar kommer de att vara frusna och tufsiga så de fick hamna i komposten iaf.

Kunde naturligtvis inte låta bli att fota.....

Några bilder från naturen kom också med på bild.
Tog en liten promenad i skogen och passade på att plocka med mig lite mossa (varsamt upplockad) och annat som jag  har arrangerat på balkongen.

Men nu när det är slut på stugmyset, fortsätter jag att boa mig här hemma. Fick hjälp av maken att förverkliga en idé som jag har haft länge på balkongen, jag menar att idén gäller balkongen - nu gick det inte fota ikväll så det får bli en annan dag.

Hoppas att er helg har varit kanon!
KRAAAAAAAAAAAAAM!
Liza


Text och bilder: ©Liza, vardagslycka


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Oj, så spännande. Ska bli kul att få se vad det är för nåt du hittat på med balkongen!! ;)

Hoppas du får en fin vecka!!

Kramen, Maria

Postat av: Malin B

Det är allt lite vemodigt när sommarens alla blommor "går vidare".

Nyfiken på balkongprojektet jag också. =)

2009-09-14 @ 09:04:52
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback