Nu är det dags igen...

Imorgon bitti klockan 06.00 startar jag hyrbilen och styr mot Umeå! Tur att jag har ressällskap för det är inga upplyftande 22 mil att köra.... Det är alltså dags för del 2 i min utbildning!! Denna gång bor vi mitt i stan så förhoppningsvis ska vi hinna gå en runda i några av stans affärer imorgon efter utbildningen. Har ett minne av att det fanns några fina inredningsaffärer där... Fredag vill vi nog åka hem så snart vi bara kan!

Som uppdatering kan jag meddela att maken var mycket nöjd med sin födelsedagspresent... ingenting en jättesnygg tröja från MQ. Sen fick han en massa presenter av barn/barnbarn och sin mamma också!

Har inte fått grejorna till köket ännu.... tror ni att jag längtar????

Slänger in en bild från vårt....


Ska ta en promenad.. se "Arga snickaren".. packa..

Sköt om ER!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!
Liza
Text o bilder; ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Å, då får du inte missa "Hjärtero"!!! Den ligger mittemot "postgången" å Stadium. Riktigt mysig affär som jag blir riktigt köpsugen i, fick hålla hårt i börsen idag. ;)

Kör försiktigt å ha så trevligt i "min stad". ;)

Om ni vill äta gott (indiskt) så gå till "Gandhi", ligger på Järnvägstorget i hörnet.

Kramen, Maria

Postat av: EVA

Hoppas det gick bra att köra söderut och att inga askmoln störde dig efter vägen...hihi !



Har käkat nya medicinen i 2 dar nu och mår absolut inte dåligt av den...skööönt ! Tack för att du ringde och vi fick oss ju en liten surrstund så iaf...hehe !



***



KRAAAM EVA



:)

2010-04-15 @ 12:04:07
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Saras Inredning

Hoppas du hittade massor av fina fynd i Umeå :) Jag ska få åka dit på måndag.



Ha det bäst!! Kramkram/Sara

2010-04-15 @ 21:12:01
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Karin/Rosa maränger

Hej där!

Ursch vad ofitig bloggläsare jag är nu för tiden känner jag, men det har varit så mycket annat, men man blir så glad varje gång man kikar in till sin "länklista".



Trevlig fredag på dig! Kram

2010-04-15 @ 22:13:05
URL: http://rosamaranger.blogg.se/
Postat av: jenny

så du ska till mina hemtrakter du:-) Några fina inredningsaffärer har vi ju. Mias lustgård t.ex

Trevlig helg!!

2010-04-16 @ 14:16:08
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Trevlig helg! (och här i norr-trakter, dvs dina stugtrakter har det tinat i massor!) så nu har vi lika mycket vår som ni i söder:))))



/Kram/L

2010-04-16 @ 15:27:51
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se/
Postat av: Maggan

Tack för senast - även om det blev en kortis (barna tar ju alltid ens tid i anspråk...:-) men jag uppskattade verkligen vår stund! Nu måste du komma och titta på mitt halvfärdiga kök! Hoppas resan och utbildningen gått bra! Kraaaam

2010-04-16 @ 18:03:28
Postat av: Bokmalen

Vad kul att ni gillade Gandhi!! Mitt favvoställe av alla favvoställen. Å, nu har du ju en trevlig butik att se fram emot att besöka. ;) Visst var jag ganska nära när jag antog att du gillade den!!??? ;)

Kramen, Maria

2010-04-17 @ 22:48:41
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback