God forstättning på julhelgen!

Bättre sent än aldrig - så lyder ordspråket!

Vi har haft en underbar julafton!
Tindrande barnaögon, ja, tindrande vuxna också för den delen. God mat, vi har alltid knytkalas så julbodet var välförsett om jag säger så! Många klappar till barn och vuxna och faktiskt så sjöng vi några julsånger tillsammans också. :D

Emma och hennes sambo har varit här några dagar. A åkte till sin familj dagen före julafton och Emma har åkt idag för att fira jul ett par dagar med hans familj, så nu är maken och jag själva igen! Vi tänker tillbringa dagen i soffan... slöa som vi är. Min rygg gillar inte julfirande så det blir att vila en del idag, och sticka på mina vantar!

Apropå julklappar så fick vi/jag många fina klappar - men det återkommer jag till senare!

Vill bara önska er en GOD FORTSÄTTNING på JULHELGEN!


Den fina amarhyllisen kom in chef med någon dag före jul! Blev så glad över uppskattningen och omtanken!


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Låter härligt!

God fortsättning till er oxå å amaryllisen är ju jättefin!!!

Kramen, Maria

Postat av: Malin B

Vilken fin Amaryllis, omtanke som värmer så gott! =)

God fortsättning säger jag också.

Julkram!

2010-12-25 @ 23:49:37
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Saras Inredning

Åh vilken fin amaryllis =) Vilken lycka!



Önskar dig en underbar fortsättning på julhelgen. Kramar i massor/Sara

2010-12-26 @ 11:46:43
URL: http://blogg.magnusochselma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback