Jag har fyndat...

Hej vännerna!

För någon vecka sedan hände en olycka... vår trekoppars pressobryggare gick sönder! För mig som är beroende av kaffe var det något av en katastrof! (Skojar bara)!! :D Maken och jag kom överrens om att jag skulle köpa en lite större "pressare"  - en för fyra koppar för då skulle den rymma påtår också. Som den snälla hustru jag är besökte jag genast Önskabutiken här i stan, hittade min dyra (499:- eller  599:-, kommer inte ihåg) kaffekanna och gick mot kassan.

Gissa vad som fanns där! Jo, samma tillverkare hade kampanjpris på en annan kanna, som enligt mig hade både snyggar design och mycket bättre pris....

För 169:- blev denna kanna min. Det kallar jag ett..

Ordningen är återställd hos Vardagslyckan och vi får numera påtår om så önskas...

Annars händer inte så mycket här just nu. Dagarna går s a k t a, jag går minst en kort promenad varje dag, virkar någon lite söt figur och vilar... Hoppas att ryggkirurgen hör av sig snart vill veta om det går att operera ryggen eller ej!!


Min gamla betongljusstake/bokstöd har fått plats i hallen under advent... tycker så mycket om den!

Ha en härlig tisdag alla goa vänner!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jamen, det var ju en trevlig pressokanna!! Å, ett riktigt bra pris dessutom. ;)

Vad är det för "fel" på din rygg å vad är det för operation som är påtänkt?? Inte är det diskbråck!???

StorKramen, Maria

Postat av: Madde

Jag måste få tacka för elefanten på Ellie's vägnar.

Hon går omkring med den jämnt och bjuder på kakor. Kunde inte ha blivit mer toppen! :)

Tack än en gång

2010-12-08 @ 07:55:55
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: EVA

WOW...vilket härligt och perfekt fynd !!!



Här virkas det vidare...nu på små apor som kan passa till elefanterna...hihi ! Fast idag firar vi lite...



***

KRAAAM EVA

2010-12-08 @ 09:21:19
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback