Alla hjärtans dag....

♥Kikar in för att önska alla er som läser här en skön söndag!♥♥

Vaknade i morse av att näsan var täppt och huvudet värkte. Nej, ingen förkylning på gång utan de är de här som är boven.....
 De vackra tulpanerna!!
Dags för mig att inse det är slut med tulpanbuketter hos mig, ialla fall blandbuketter. Tack och lov har jag inte reagerat på de vita ännu..... och det finns det fina "fejk" som ser naturliga ut!! :D
Nu vet jag ju med mig att jag kommer att testa fler gånger, envis är bara mitt förnamn!!!

Emma och hennes sambo har varit hemma fredag till lördag! Vi bjöd ut dem på middag fredagkväll.. vilket resluterar i att vi kommer att bjuda ut de andra döttrarna med respektive framöver (OBS! hemligt än så länge - de vet inte om det än)! Rättvist ska det vara!!!!

Melodifestivalen igår - ja, vad ska man säga?? Hade prickat in alla som tog sig vidare!! Pauline hade jag som vinnare, gillade både låten och hennes röst och framförandet. Erik - härligt med en grabb som KAN sjunga och inte bara intar en massa fåniga rockposer!! Orsa Spelmän, folkkära, och Kalle är ju mulitmusikern. Andreas, låter som han brukar.... ingen överraskning där inte, låten hade jag hört förr kändes det som! 
Sen har jag svårt att förstå uppståndelsen som blev när Jessica Andersson hade sina korta lila shorts för några år sedan, apropå sista numret igår!!:D  
♥ 
OS har börjat, lite tråkigt igår med skidskyttet men det är fler tävlingar kvar och jag tror på Helena och ACO!!! Undrar hur det kommer att bli med nattsömnen de kommande veckorna??? Inte för att jag är sportnörd på något sätt, snarare tvärt om. Men jag anser att det är min medborgerliga plikt att heja fram våra svenska deltagare! Heja! Heja!
♥ 
♥Alla hjärtans dag kommer vi att fira med repetitioner hela dagen inför ett kommande, mycket spännande arrangemang! Så jag ska gå och sjunga upp innan vi drar iväg till replokalen! Kan inte tänka mig ett bättre sätt att tillbringa dagen på än med de mysiga musikerna! Många skratt kommer det att bli och hårt slit också. Kan inte förstå att texterna har så svårt att fastna nu för tiden?? Kan det bero på åldern????? :D

Avslutar med en STOOOOOOOOOOOOOOOR KRAAAAAAAAAAAM
till er alla på Alla hjärtans dag!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Text och bilder: ©Liza, vardagslycka.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Låter som ni haft en riktigt trevlig helg igen. ;) (Känns som det var nyss jag skrev samma sak!!)

Veckorna springer verkligen iväg...

Önskar er en riktigt fin Valentindag!!

Kramen, Maria

Postat av: LillaMy

Alla som jag höll på kom också vidare och det var samma som dina val :).Allergisk mot tulpaner kan inte vara kul.Det där med att lära sig texter är lite svårt för mig också.Jag tar sånglektioner,men än har jag inte kunnat lära mig några texter utantill.När jag var yngre kunde jag höra en låt två-tre gånger och sedan kunna texten.Jag skyller på att jag hade mindre att hålla reda på då ;)Ha en skön dag.Kram

2010-02-14 @ 14:00:02
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: HUSnrNIO

Låter som en trevlig helg och alla hjärtans dag, ja förutom allergin mot tuplanerna då... Önskar dig en bra måndag.

2010-02-15 @ 08:47:13
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: EVA

Jag har faktiskt funderat på om maken också reagerar på tulpanerna...så ni kan vara 2...hihi ! Har varit utan ett tag nu och han är tyvärr bättre då...suck



Nu åt han lite chili igår och blev jättehostig...tydligen tål han ingen peppar heller...man har liksom fulla huset av allergiker...hihi !



***

GULDKRAAAM EVA



:)

2010-02-16 @ 09:39:46
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Saras Inredning

Attans!! Tulpaner som är det bästa :( Trist att du ska behöva reagera på dom... ..suck...



OS-kramar från Övik!

/Sara

2010-02-16 @ 15:05:46
URL: http://katterochpasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback