På gång...

Hej vännerna!

Kikar bara in som hastigast för att visa att jag lever!
Det går trögt med bloggandet för närvarande men jag uppdaterar när jag orkar och kan!

Inte mycket som händer just nu och längtar efter att projekt "gäststuga" ska komma igång. Till dess får jag nöja mig med att sy nya gardiner och kuddar till sovrummet i stugan.. har inte bytt där på flera år så det ska bli kul!


Få se om det blir gjort denna vecka, jag har skräddat och klart! :D Bilder kommer som vanligt när allt är klart!

Till helgen hoppas jag få lite växter i jorden.. det drar i planteringstarmen. Får be maken köpa några säckar jord, det brukar gå åt en hel del. Våra blomlådor tar enorma mängder.. men sen växer det så att det knakar. Det är så avkopplande att gå och pyssla med blommorna, dra upp något ogräs och bara vara.

Annars så tar jag det väldigt lugnt just nu och längtar till semesterveckan efter midsommar, behöver verkligen vila upp mig. Jobbar sen några veckor till den riktiga semestern börjar.....

Som det ser ut nu måste vi ställa in vår resa till Skottland då min syster har fått svåra besvär med ryggen.  Visst känns det tråkigt om behöva avboka men det viktigaste är att syster blir frisk igen.  Vill inte att hon ska behöva ha så ont som hon har nu. Eftersom jag vet att du kikar in här då och då så skickar jag en extra STOR KRAAAAAAM till dig mellan-syster-yster!! 

Önskar er en fortsatt härlig vecka!
Kraaaaam!
Liza
Text och bild: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag håller med, viktigast är att hon blir frisk! Se det så här, ni har nåt att se fram emot nästa år! :) Ser fram emot att se nya gardiner på stugan.

Jobba inte ihjäl dig.

KRAM!

Postat av: Malin B

Hälsan måste gå först.

Peta i jorden och se det växa och gro är som balsam för själen.

Kram!

2010-06-10 @ 07:37:03
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: mellansyster L

Men tack för lyckönskningen. Vi får börja planera för resa nästa år om inte ortpedläkaren har en lysande snabb lösning för knölfan(ursäkta språket) i ryggen.

Plantera försiktigt så du inte blir mer knäckt i din rygg. Kram

2010-06-10 @ 21:44:43
Postat av: C

Att påta i trädgården är verkligen härligt, något som jag upptäck iår...så iår blev det mycket blommor och även lite kryddor! Vilken härlig blogg du har, hit återkommer jag! :)

2010-06-13 @ 21:11:20
URL: http://knasungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback