Bröllopsdag.....

Hej alla vänner!

Ikväll åker vi ut till vårt paradis! Hoppas att vädret håller i sig.. enligt "väderspåisarna" så ska det bli ont om sol. Inte helt oväntat - det är ju helg!! 

Kommer att fortsätta ta det lugnt (ryggen är oooooooond!!:( ) men med makens hjälp ska förhoppningsvis alla fina blomplantor jag fått av syster-yster planteras ut! Han får bära ut alla krukorna och ställa dem på av mig anvisade platser.... :D Ja, efter det att han har burit alla blomsäckar som behövs!! Få se hur jag ska lyckas engagera honom - det är ju fotbollsVM!

Vi ska fira vår 34:e bröllopsdag! Själva jubileumsdagen är imorgon, den 12 juni, men maken ska på cirkus med barnbarnen så vi firar ikväll istället. Så en god middag och med ett gott vin till samt en smarrig efterrätt blir det!! Vi gifte oss 1976... och som upplysning kan jag meddela att vi var unga när vi gifte oss!!!!!!! :D 
Är så tacksam över att vi har varandra och är så stolt över min ♥älskade man♥! 

Nu ska jag med stapplande steg, jag går sakta och rör mig stelt just nu, försöka plocka ihop lite nödvändigheter inför helgen! Det lär ta tid.....

Återkommer efter helgen!

 
Foto från förra sensommaren...

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

Liza

Text och foto: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Malin B

Grattis till er båda på den stora dagen!!! =)

Jag har ju inte varit "rapp" med att slå till på bröllop så hos mig finns inga bröllopsdagar att fira...

Jag önskar er en trevlig helg!

Kram.

Postat av: Bokmalen

Grattis till er på er stora dag, imorgon!! Härligt att ni håller ihop. Mina föräldrar är skilda sen många år men sambos är gifta å dom gifte sig 75. Har inte fått sambon att ta steget än... Väntar, för jag önskar att han tog tag i det. Men nu har jag bestämt att om han inte "kommit till skott" innan nästa "skott-dag" så tar jag saken i egna händer... ;)

Önskar er en trevlig helg!!

Kramen, Maria

2010-06-11 @ 11:34:42
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Frida

Grattis i förskott mamma och pappa. Nog hjälper han dig, inga problem. Det finns ju halvtidspauser ;)



KRAM!

2010-06-11 @ 12:06:42
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: gella

Stort grattis till många lyckliga år tillsammans! :D Hoppas du får slippa ryggont och bara njuta av varandra lite extra. :)

2010-06-11 @ 23:33:19
URL: http://gella.blog.se
Postat av: mellansyster L

Hoppas planterandet gick bra.Jag har lita kvar men allt tar så lång tid. Tycker vi och lillasyster ska träffas i stan nån dag nu då hon snart har skollov, då kanske vi kan plantera på mammas och pappas grav oxå. Vä få hojres ...puss och kam och gattis på böllopsdagen

2010-06-13 @ 20:48:11
Postat av: hem ljuva hem-helena

Stort grattis till er!!! Vad underbart att ni hållt ihop så länge. Ni är så fina tillsammans! Hoppas att helgen blev lyckad och mysig.

Stor kraaaaaam till er båda! /Helena

2010-06-13 @ 22:38:03
URL: http://www.hemljuvahem-helena.blogspot.com
Postat av: M A L I N H E

Vad händer idag då? någonting speciellt eller? :)

2010-06-14 @ 12:37:47
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Saras Inredning

WOW!! 34-BRÖLLOPSDAG! Stort stort GRATTIS säger jag =) Jamen hallå ni måste varit superunga när ni gifte er!!



Hoppas ni hade hyffsat väder iallafall, här regnade det lite på lördag eftermiddag men annars har det varit uppehåll.



Ha en skön start på veckan! Hoppas det onda i ryggen gett med sig.



Kramkram/Sara

2010-06-14 @ 15:20:54
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hej!

Länge sedan jag besökte din blogg, så mycket har hänt , och ett kort på dej, så trevligt att få se ansiktet bakom denna härliga och fina blogg. Grattis i efterskott till 34 år, det är inte illa. Förstår ju att ni bara var barn när ni gifte er ;)

Ha en underbar sommar , kram / Kicki (fd husetpabacken)

2010-06-14 @ 19:57:07
Postat av: Maggan

Grattis grattis då till er båda...vill bara påpeka att L verkligen har någon att vara stolt över (förutom sig själv - sin underbara maka!) Ta det nu lugnt vännen...jag vet hur svårt det är när viljan och glädjen finns men inte orken och hälsan (nu lät jag gammal - och det är jag ju!) - det är ju så kul att få pyssla på stugan men men men försök ta de easy (de gör jag, lite i alla fall:-) kraaaamen från mej och R till dej och L!

2010-06-15 @ 09:54:04
Postat av: HUSnrNIO

GRATTIS till era alla år tillsammans som man och hustru! Hoppas ni hade en ljuvlig helg tillsammans med lite ryggsmärta och mkt mysig gemenskap och roligt påhitt.

2010-06-15 @ 22:58:24
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback