Helg... och KRAMP...

Hej igen!

Jag har ju tidigare berättat om ett "projekt" som pågår och imorgon är det dags för redovisningen! Lovade ju att ni skulle få veta....

Jo, så här är det! Imorgon, lördag, ska vi dansorkestern "Lennes me´Bitte" (där for min inbillade anonymitet all världens väg)  tillsammans med orkestrarna "Kjell Bertils" och "Anders Jans" återuppstå för en kväll. Det blir DANSBANDSKRAMP på "Folkan" i Piteå. Vi kommer att spela non-stop, så det vill till att danspubliken har gjort som vi...övat och övat och övat och...  och nu är det nära. Har börjat känna av mina nerver förstås, men längtar efter att få se många glada ansiken på dansgolvet! Så nu är det avslöjat, *pust*!
Vill bara förtydliga att här på bloggen kommer jag att fortsätta vara Liza, ingenting annat!!

Eftersom det kom en förfrågan/begäran på bloggen att få se lite scenkläder från en svunnen tid så bjuder jag på det idag.....

Herrarnas... skulle tro att de är från -75-76.....


Specialsydda! Kolla in skorna..... alla grabbar var över 180 långa utan skor...

Ett axplock av mina kläder och skor...  fram till -80


jag hade likadana vita dressar som de ovan!! Älskar skooooooooor......

Så nu är det slut på redovisningen - håll tummarna för mig imorgon - det skulle kännas så tryggt!

Jag är ledig idag (har ju varit på utbildning i Umeå tre dagar) och ska ta det lugnt.. snart är det dags för ansiktsbehandling, ögonbrynsplockning och lite sista-minuten-inköp! Kan meddela att jag INTE kommer att ha någon av dressarna ovan imorgon.. de har krympt!!! :D

Ha en riktigt TREVLIG HELG!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!
Liza


Text och bilder: ©Liza, vardagslycka.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Saras Inredning

Ååh men du så läckert!! Förstår att du har alla kostymer kvar :) Vad roligt med en reunion och en minidansbandsgala! Det kommer att gå alldeles galant.



Kemtvätt, kemtvätt tror jag gör att kläder krymper? Eller var det tvärtom... nää, det är nog tvärtom - man ska lämna kläder på kemtvätt. Du skulle inte tvättat allt själv blink blink



Brake-a-leg-kramar i massor!!!!

*

Sara

Postat av: Malin B

Å, vilken nostalgitripp!

Såklart att jag håller tummarna för dig.

Jag hoppas att ni får jätte skoj.

Visst ÄR det konstigt att det händer saker med kläderna inne i garderoben!!!

2010-03-26 @ 13:00:20
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Lisa

Men guuuuuuuuuuuuuud så läcker du måste ha varit!!! jag såg nog repotaget i tidningen och tänkte på dej!!



Ha en fantstisk helg!! (och visst är det konstigt att det fuktar i garderoberna så att alla kläder krymper?)



Kram, Lisa

2010-03-27 @ 17:46:59
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback