Helgen närmar sig...

Hej alla kära bloggvänner!

Köksrenoveringen står i princip stilla!
*Väntar på tapeterna som är beställda men inte har kommit än. Hoppas verkligen att de anländer före helgen!
*Väntar på installation av fläkten... hoppas att det blir snart bara.
*Väntar på resten också, för den delen....

Hoppas orka hinna måla skåpstommarna i helgen så att det är klar i alla fall.

Annars så rullar det på som vanligt. Det har varit uruselt väder här under veckan - men idag skiner solen och det är riktigt skönt ute. Vi har rätt så mycket snö..... ;D

Tog den här bilden för en stund sedan.... undrar var fontänen tagit vägen???

Bilder ja, har ju ny kamera så det är spännande att fotografera någonting överhuvud taget. Kommer att lära mig eftersom, det är liksom nya inställningar och okända blanka things att pilla på. Ibland vet jag inte alls vad jag har ställt in den på... :D

Vi var ju till grannstaden för någon vecka sedan maken och jag. Som vanligt besökte vi Cervera. Vi tycker om den butiken båda två så det blev ett inköp även denna gång... en droppfri karaff från Eva Solo. Gillar den verkligen och den kommer att bli flitigt använd.

Nu ska jag fortsätta fixa och dona här hemma. Vi städade igår så det behöver vi inte göra idag... SKÖNT! Senare ikväll är det dags för veckans körövning. Annars är helgen obokad förutom söndag kväll då vi ska till Skellefteå på konsert med Trinity (kören som Emma är med i)

Önskar er en


Kram till er!
Liza

text och bilder: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: mo

Snygg karaff....Cervera har mycket fint. Jamen, så mycket mer snö än vad vi har haft (skriver haft för nu har det smält undan mycket :) har ni inte, ovanligt för vi här nere brukar ju verkligen inte ha så mycket o jag brukar alltid vara så avis på er däruppe som får så mycket snö...

En skön helg till dig med vännen, kraaaaaaaaaaaaaaaam

Postat av: Malin B

När jag ser dina snöbilder inser jag att jag upplever en norrlandsvinter i år. Vi har aldrig haft så mycket snö som denna vinter!

Jag har heller aldrig längtat så mycket efter barmark och vår heller... Tänk att kunna gå utan att vara livrädd för att halka eller sjunka ner ner längre än till knäna... Det har lett till många skratt när jag trots allt har försökt mig på skogspromenader men till och med jag har fått inse min begränsning! ;)

Kram och trevlig helg.

2010-03-05 @ 09:46:26
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Sara

Såå skönt med en obokad helg (nästan). Det har jag oxå :)



Jisös vad det ser ut att vara mycket snö - faktiskt som här. Hahaha...



Ha en underbar helg!



************

Kramkram/Sara

2010-03-05 @ 10:18:46
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Det är nästintill overkligt att de är så mkt snö ute. Förundras varenda gång jag ska backa ut bilen (låter som att jag inte gör det så ofta s) över de höga vallarna som är på sidorna och skymmer sikten totalt. Så kul att ha en ny kamera. Förstår att du fotar på allt... Hoppas köksrenoveringen flyter på snart igen. Ha en trevlig söndagkväll.

2010-03-07 @ 16:48:08
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback