Kan våren vara på väg??????

Hej på er trogna besökare!

Vill börja med att be om ursäkt för min frånvaro, men tro mig efter nästa helg blir det massor med inlägg här på bloggen.

Tyvärr har det inte hänt mera i vårt kök, ingen leverans i sikte ännu så det enda som är fixat.. hi, hi, är nya blommor i köksfönstret....

Blomman fick egentligen följa med för det positiva namnets skull.. HAPPY BEAN! I vardagsrumsfönsterna finns nu murgröna... men den ena verkar inte må så bra....

Veckan som kommer blir rätt hektisk för jag ska på UTBILDNING i en stad drygt 20 mil hemifrån. Ska bli så roligt!!! Det är alltid kul att få lära sig nya saker och det kommer att ge mig lite mer utvecklingsmöjligheter på jobbet..... hoppas jag i alla fall!! :D

Fredag blir en ledig dag och lördag ska min "gamla" dansorkester  göra sitt första framträdande på 19 år (egentligen är det 28 år sedan vi slutade).. DET SKA BLI KUL!!! Vi och två orkestrar till ska göra en helkväll... Hela morgonen idag har jag fotat gamla scenkläder och skor..... Återkommer till det senare.

Ser att det är +grader ute så kanske

Nu ska jag ta en tur på stan för att försöka hitta någonting att ha på mig till helgen.. någonting som är i rätt storlek för de gamla scenkläderna verkar ha krympt.. konstigt nog!! :D

Kram på er och njut av det vackra vårvädret!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!
Liza
Text och bilder: ©Liza, vardagslycka.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Malin B

Men så konstiga scenkläder då. Att de kan krympa av att hänga undangömda! ;)

Min morbror spelde i dansband när jag var liten och jag var så imponerad av de "snygga" kläderna med paljetter och allt möjligt "fint" när han skulle i väg.



Fina blommor, underbart namn. Håller tummarna för att hantverkarna snart sätter fart!

Postat av: Maggan

Ha ha....lycka till nu i helgen! Önskade att jag kunde lyssna - men jag får ju va med din dotter så jag klagar inte! Kraaaaaam

2010-03-22 @ 16:09:49
Postat av: EVA

Tänk att garderober fungerar så dåligt ! Händer samma sak här också...hihi !



Kul med utbildning ! Alltid trevligt att få en liten nykick...



Hoppas det går bra till helgen och att det kommer mycket folk !



Måste träffas snart vännen...är surrsugen igen !



***



KRAAAM EVA



:)

2010-03-22 @ 18:52:20
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Annmarie

Ååå, 28 år gamla dansbandskläder, då är det obligatoriskt med bilder på bloggen!

2010-03-24 @ 07:41:43
URL: http://www.broarne.se
Postat av: Vicke

Ler här är en till som har så konstiga garderober så allt bara krymper förstår inte vad det är;)



Låter som om du har en härlig start på våren men spännande utbildning och dansbandsspelning, kul:D



Kram

2010-03-24 @ 18:51:25
URL: http://vickes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback