Kristi himmelsfärd...

Hej vännerna!

Idag lyser solen, lite olika starkt, men den kämpar på i alla fall! Temperaturen ligger på ca 10 grader. Enligt väderflickorna och pojkarna så ska det bli ca 20 grader i helgen. Snälla, snälla, snälla - hoppas att de har rätt!!

En stor del av denna helg kommer vi att tillbringa i stugan. Längtar efter stuglivet, men som vanligt börjar vi light med helgvistelser. Kommer att plocka med mig en bra bok och en stickning. Måste förresten försöka få tag i grönt garn då mina syrror har beställt (lime)gröna disktrasor. Få se om jag orkar med en tur ner till garnaffären?? Igår fick jag vända pga värken! Förhoppningsvis går det jag bättre idag.

Kanske dyker jag upp under helgen.. eller så inte!
Passar på att önska er

KRAAAAAAAAAAAAAAAM!
Liza

Text o bild: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Malin B

Stickar du disktrasor?

Har aldrig tänkt tanken...

Du måste visa hur de ser ut! =)

Jag gillar skarpt att bli inspirerad och att jag gillar grönt, det vet redan de flesta. ;)



Jag önskar dig en toppenhelg.

Kram!

Postat av: Frida

Tack för idag! KRAM!

2010-05-12 @ 18:52:06
Postat av: Saras Inredning

Nämen stickade disktrasor? Du måste visa bild på det!! =)



Ha en alldeles underbar stughelg.



**************

Kramkram/Sara

2010-05-13 @ 19:58:11
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: soffie

hoppas du haft en underbar helg,vilken trevlig blogg du har!!!

2010-05-16 @ 20:35:47
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback