Nu blommar det....

Hej vännerna!

Igår eftermiddag var jag bara tvungen att ta fram kameran och gå ut på innergården och fota.


Tulpanerna och narcisserna står i full blom! Vid fontänen växer marktäckarna så det knakar!
Det är så VACKERT!!

Ikväll har vi varit ute i stugan och jag har börjat städa! Vill alltid skinande rent innan vi flyttar ut, spindlarna har ju party där hela våren.. men nu får dom det tufft att slåss mot såpan. Mindre kul var att "någon",  antagligen jag, inte hade stängt dörren till frysen ordentligt... så där frodades polarisen. Mycket merjobb blev det - men det är bara att skylla sig själv! :( Som tur var hade jag inte hunnit ladda med så mycket "gott" i den. Får bara inte glömma att köpa ny glass till gullebarnen...

Har också handlat tyg till nya gardiner och kuddar i sovrummet.. ute i stugan alltså! Ska sy så snart ork finnes. Ska ha nytt tyg på soffdynan också, vad tror ni om fuskfårskinn i grått? Tänker att det kan bli fint tillsammans med de nya stolsdynorna men är lite osäker... Jo, soffan ska målas vit...

KRAAAAAAAAAAAAM!
Liza

Text o foton: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Malin B

Frysar som inte stängts till är INTE kul! =(

Jag gjorde också en sådan "fadäs" härom veckan men den stod ju öppen i "bara" ett par timmar...



Underbart härligt att ha en fin stuga att åka till och verkligen känna att det är sommar och ledig tid.



Kram!

Postat av: Saras Inredning

Åh vad härligt det är när det börjar att blomma och bli grönt. Så himla fint.



Mina tulpaner har snart blommat ut - hoppas så klart att de kommer tillbaka och förökar sig till nästa år.



Ha en underbar vecka!!



Kramkram/Sara

2010-06-01 @ 09:55:59
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: EVA

Visst är det härligt när det börjar blomma lite överallt ?! Jag bara njuter...



Fuskfårskinn måste ju bli perfekt ! Mjuk och gosigt...



Nu ska jag ut i solen...nice nice !



***



KRAAAM EVA



:)

2010-06-01 @ 11:03:06
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Frida

Innefattas jag av "gullbarnen"? ;)

2010-06-01 @ 11:58:41
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback