Solen skiner...

Hej vännerna!

Vilka härliga dagar vi har. Solen skiner och det är varm och skönt ute till och med på kvällarna. Livet har återvänt!! Det spås regn till helgen, men OM det blir så finns det en massa roligt och kreativt som jag kan göra inomhus. Har inte läst en bok på evigheter... och mina stämplar har fått bo i sin lilla trälåda allt för länge och de längtar bara efter att få komma ut och jobba lite! :D



Vi var ju som sagt till IKEA maken och jag i fredags. Vi köpte utdragbara lådor till en del av våra köksskåp åssa dessa underbara dynor till stolarna i stugan.....


Gillar dem skarpt! Ska måla furusoffan vit och det är väl givet att dynan ska kläs om i någonting som liknar detta!

Nu ska jag gå och ta en kopp kaffe på balkongen i det underbara vädret och sedan är det dags för övning med Support Choir inför konserten i Hortlax kyrka på söndag kl 18.00. Ni som bor i trakten kan väl komma och lyssna.. det blir en superbra konsert för vi är TAGGADE!!

Ha det gott!
Ses snart!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAM!
Liza

Text och bilder: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: LillaMy

Jag har skrivit in konserten i almanackan och jag kommer att vara där :)

Postat av: Saras Inredning

Åh vilka fina dynor! IKEA dom kan det mesta :)

Ha en underbar helg!

Kram/Sara

2010-05-21 @ 08:13:34
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Ingela

Varför såg inte jag dem på Ikea? Gick och sökte för att hitta nya till stugan. De var ju superfina!

2010-05-23 @ 18:27:39
URL: http://waterdrops.bloggplatsen.se
Postat av: isa

Dynorna passade kalas hos er. jätte fina dynor jag har oxå gott och klämt på dom på ikea men aldrig kommit till skott.

Nu vart jag lite avis :)

2010-05-29 @ 23:26:49
URL: http://rustaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback