Länge sedan sist...

Hej vännerna!

Sorry att jag blev frånvarande så länge!

Förra veckan då jag bara hade klipptid inbokad visade sig bli full av aktiviteter... Nytt besök hos ortopedläkaren, konsultation med sjukgymnast och vårdcentrals-läkarbesök. Var helt slut av alla undersökningar och besked som skulle tas in i hjärnan och bearbetas. Fredag var jag "låg" minst sagt!  
Planeringen är att jag ska på magnetröntgen (30/11) och sedan träffa en ryggkirurg (har inte fått kallelse än) som ska göra bedömningen om det går att operera ryggen eller ej! Sätter punkt för "kröjmet" här!! 

Nu ska ni få se vad jag håller på med för att få tiden att gå....

Välkommen in till





Ett kul och lagom handarbete! Nu ska jag inte fika allt detta själv utan ge bort till "småfolket" i julklapp! Himla kul att göra och det är bara fantasin som sätter gränser! :D

Håller även på med andra små roliga projekt, men jag tror att det räcker med bilder för idag!! Jag vill ju inte trötta ut er... :D

Ha det gott och ikväll ska jag försöka läsa ikapp hos er också! Orken för att sitta vid datorn är begränsad...


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej där.

Fy vad jobbigt att vara uppe i en sån vårdcirkus hit och dit, hoppas du kommer bli bättre - snart! Inte kul att ha värk.



Vilket supergulligt fika småfolket ska få. Vad duktig du är.



Kram

Postat av: EVA

Jisses vad du virkat ! Och så himla fina... Men visst är det kul ?! Och lagoma projekt för en sjukskriven...helt klart !



Virkar på för fullt jag med...så ta virken med dig när du orkar köra söderut ! Längtar efter en surr-och-virk-stund !



***

KRAAAM EVA

2010-11-16 @ 15:15:51
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Emma

Anders vart impad av att du har bakat så mycket ;) HAHA

2010-11-16 @ 17:33:38
URL: http://emmabogren.blogg.se/
Postat av: Malin B

Men du, vilka läckerbitar!!! =)

Jätte go´a. Jag handarbetar så gott som ingenting numera... Kvällarnar är så korta känns det som, får vara glad att jag har näsan över "mat-/tvätt-/städytan"...

Allt har sin tid sägs det ju...

Jag håller tummarna för att du får MÅ BRA!!!

DET är ju faktiskt det viktigaste av allt.

Stor kram!

2010-11-16 @ 20:32:25
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Men, hallå vad fina bakverk!!! ;) Du är ju superduktig!!!

Å, vad jag hoppas att det blir nån ordning så du får veta snart!!! Håller tummarna att det ska bli så bra som möjligt.

Kramen, Maria

2010-11-16 @ 21:51:07
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Maggan

Så fina dom är...utan glasögon skulle jag lätt kunna äta upp dom:-) jag har ett förslag....mejlar dig:-) kram och tack för senast

2010-11-17 @ 17:58:33
Postat av: Saras Inredning

Ojoj, hoppas allt går väl med ryggen så att du får de svar du vill ha. Operation låter ju inte alls roligt men det kanske är oundvikligt?



Guud så duktig du är på att virka godsaker :)



Ha det bäst!

Kramkram/Sara

2010-11-18 @ 15:24:17
URL: http://blogg.magnusochselma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback