Lite ojämnt...

Hej vännerna!

Det blir lite hipp som happ med inläggen här nu förtiden. Men nu är jag här igen!

Idag har jag varit på magnetröntgen. Oj, vad det prirrade i magen på morgonen innan jag kom mig iväg. Det gick bra, trots min klaustrofobiska läggning, att åka in i "tuben". Blundade hela tiden och koncentrerade mig på att andas lugnt. Jobbigast var det att behöva ligga på rygg så länge, så jag har fått vila en stund sedan jag kom hem! Ljudet är rätt högt i maskinen... låter lite som en teknoorkester ;D.... Nästa anhalt skulle jag tro blir hos ryggkirurgen - men när vet jag inte! Förhoppningsvis går det fort att få tid där nu när röntgen är gjord!

Dagarna rullar på i sakta mak. Jag virkar "snabelsötisar" i olika färger och pysslar lite här hemma. Egenligen borde jag ta en prommis till blomsteraffären för att köpa lite grön mossa. Såg på programmet "Efter tio" ett så fint arrangemang: en cylindervas (typ), ett vitt blockljus och mossa längst ner. SNYGGT och enkelt! Det gillar jag!



På köksbordet..

Nu ska jag hälsa på er!
Ha en skön tisdag!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jag gillar det enkla... Är nästan det vackraste... ;)

Gillar inte heller MR. Hua, för ljudet åsså gjorde jag det dumma att jag öppnade ögonen första vändan jag gjorde det. Å då höll jag på att få panik... Men på nåt sätt kunde jag lugna ner mig.

Hoppas du får svar på MR fort!!

Kramen, Maria

Postat av: EVA

Skööönt att det är gjort ! Är ju ingen höjdare precis att åka in i det trånga utrymmet...



Här virkas det också ! Gör ju stooora elefanter nu så är bara på min 4:e...hihi ! Sen blandas det ju upp med mindre andra saker också...man ska ha många "arbeten" på g...hehe !



Måste få oss en kaffe-och-surrstund nu...väääldigt snart :):):)



***

KRAAAM EVA

2010-11-30 @ 16:15:47
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: mo

Åh vad duktig du är...Jag lider med av klaustrofobi så jag vet inte om jag hade klarat det lika bra som du....Ja vill man ha mossa så är det klart enklast att köpa, vilket jag aldrig behövt göra innan, men nu har vi ju snö så det är ju stört omöjligt att hitta mossa någonstans.

ha en skön kväll, kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2010-11-30 @ 17:30:19
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Saras Inredning

Hoppas allt gått bra på röntgen!



Vad du pysslar och grejjar. Du är så duktig som håller på hela tiden trots all värk och elände.



Lät som en fin ljuslykta :)



kramkram/Sara

2010-12-03 @ 13:16:29
URL: http://blogg.magnusochselma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback