Planering pågår...

Hej vännerna!

Nu är det bara en vecka kvar innan julpysslet startar på allvar!
Som jag längtar! Planerar för fullt hur julen ska se ut hos oss i år.... och har kommit fram till att den blir VIT! Otippat - NOT! :D Har sett en så fin kudde som gärna kan få flytta in hos oss... finns bara ett problem med det... jag har inköp-av-kuddar-förbud! Om turen är på min sida så kan man köpa det som kuddfodral och då är det ju inget att fundera på om priset är rätt!

Annars så flyter dagarna på och en sak är säker - tur att jag tycker om att handarbeta. Tillverkar julklappar som ska ges till de små, ja, bakverken har ni redan sett.  
Nu är det

 som gäller!! Varje elefant blir väldigt personlig, kan bli svårt att skiljas från sötnosarna... eller heter det sötsnablarna när det är elefanter??

Nu laddar jag för helgen! Maken slutar tidigt idag och då vill jag ut och åka bil. Har inte varit mer än en kort stadsrunda från lägenheten under hela veckan. Tänkte vi skulle äta en god middag ikväll, mysa med en massa tända ljus och ta det lugnt.

Nu dags för dagens första kopp kaffe, tända ett ljus och ett litet visdomsord...

TREVLIG HELG!

Kommentarer
Postat av: EVA

Sötsnablar såklart !!! Blev ju skitfina...och de är rätt så snabbvirkade också = helt perfekt !

Just nu gör jag flugsvampar...hihi ! Juligt röda och fina...



Kör ni liiite längre finns det alltid kaffe och nåt till här...:)



***

HELG-KRAAAM EVA

Postat av: Frida

HÅller med! Sötsnablar heter de definintiv!



Finns kaffe här om ni kör förbi.

(fast det hade visst Eva hunnit före med att skriva)



KRAM!

2010-11-19 @ 15:06:45
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Go kväll! Vilka supersöta små elefanter och vilken toppenbra julklapp! Jag scrollade ner och fick syn på alla dina bakverk! Men kära du vad du skapat och så otroligt fina!! Verkligen en underbar julklapp att få en sån fin tårta och de ljuvliga kakorna! Ha en bra helg du.

2010-11-19 @ 20:27:28
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Maggan

Så julefin bloggen blev! Och sötsnablarna är ju helt underbara! Längtar tills nästa helg:-) kram

2010-11-20 @ 17:36:05
Postat av: Saras inredning

Åh det blir nog en helt underbar jul. Förhoppningsvis blir den VIT även ute =)



Såg en jättefin kudde på ICA idag, rödrutig med broderat GOD JUL i vitt - riktigt fin, den skulle passa i min hallsoffa...



Ha det bäst!

Snygg header :)

Kramkram/Sara

2010-11-20 @ 19:23:36
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: Saras Inredning

Åh det blir nog en helt underbar jul. Förhoppningsvis blir den VIT även ute =)



Såg en jättefin kudde på ICA idag, rödrutig med broderat GOD JUL i vitt - riktigt fin, den skulle passa i min hallsoffa...



Ha det bäst!

Snygg header :)

Kramkram/Sara

2010-11-20 @ 19:24:23
URL: http://blogg.magnusochselma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback