Första snön...

..har fallt här i stan idag! Men nu verkar det som om den smälter bort lika fort som den kom.. :D

Hej alla härliga människor!

Det snöade för som sagt för fullt här i morse och DÅ börjar adventsstämningen genast att infinna sig! Funderar på att ta fram alla mina sparade jul-inspirations-tidningar??? Men nej, det får vara en ett tag till! Eller kanske inte... en liten "glutt" tror jag ändå att det blir! :D

Vad passar bättre "on a day like this" än vitt...



Fick just ett sms från min lilla-lillasyster-yster... fikaträff imorgon för systrarna på ett av stans mysigaste fik! Det ser jag fram emot!!

Ha en fortsatt skön dag och kväll!

Kraaaaaaaaaaaaaam!
Liza
Text o bilder: ©Liza, vardagslycka.blogg.se







Kommentarer
Postat av: mo

Mysmys med fikaträff...

Ja, jag såg att någon annan med fått snö...o här blev jag getingstucken på stortån ikväll när jag var ute o hämtade posten...värker ännu, hur ska det gå..jag ska ju till Ullared imorgon ;) Äsch, om så maken får köra mig i rullstol så ska jag dit...tro inte annat ;)

Jag har köpt första adventsgrejjen redan. Förra helgen var jag o maken på Jem&fix o handlade lister, då såg jag en stor o fin pappstjärna (vit), den var så fin o billig så jag slog till....längtar tills det är dax att hänga upp den...

Ha nu en go helg, ,o Fredag, kraaaaaaaaaaaaaaaaam

Postat av: Saras Inredning

Attans, jag som skrev och skrev åsså bara försvann det... ..suck..

ja nu kommer jag inte ihåg allt, men en liten glutt i jultidningarna är aldrig fel. Har en jultidningslåda med bara inspiration - underbart. Jag har köpt ett par julgardiner till köket på REA, endast 49kr. Dom är kvar i sin förpackning än men jag längtar tills jag får hänga upp dom.



Här har det oxå snöat idag och blåst så en av mina fina ljuslyktor helt har gått sönder :( Jaja, tur man har fler :)



Tackar allra ödmjukast för UTMÄRKELSEN!



Härligt med fikaträff :) Ha det så bra!



Kramkram/Sara

2010-10-14 @ 20:05:06
URL: http://blogg.magnusochselma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback