Fredag 1:a oktober...

Hej alla glada!

Här händer det grejor minsann. Är remitterad till magnetröntgen och ortoped - hoppas att de nu hittar den felande länken (disken)  och kan åtgärda den..

Härligt med ny månad! Hittills har vi haft många fina, vackra höstdagar. Vi får väl önska att de fortsätter att vara vackert väder ett tag till. Maken har tömt vattensystemet ute i stugan och alla sommarblommor är bortplockade så nu behöver vi inte oroa oss om det blir frost. Det är alltid lika vemodigt att "vintra" stugan, men ack så nödvändigt!

Idag försöker jag få ordning på min Stringhylla i köket... det går inte alls bra! Så här ser det ut just nu...


..fågeln stör mig... ooopps.. fick en idé.. byter den mot ett av mina fina träd!!

Det blev helt klart bättre.. men inga mer foton idag utan jag önskar er en




Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Åååå, jag hoppas du får komma dit fort!! Inge kul att behöva ha ont å bara gå å vänta... Vet ju av egen erfarenhet, tyvärr.

Önskar er en trevlig helg!!

Kramen, Maria

Postat av: Malin B

Jag håller tummarna för att den felande länken hittas och kan åtgärdas!

Fin hylla! Jag har en sådan i sovrummet, men det är en originalvariant i brunt och svart...

Att flytta om och dona som är gratis och så blir det helt nytt gillar jag skarpt.

Trevlig helg till dig också.

2010-10-01 @ 19:27:59
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Frida H

Du ska inte vara rädd för att ställa saker framför och bakom. Kombinera mellan runt och fyrkantigt, högt och lågt. Gå in på styleroom och se om du hittar några snygga tips eller så läs på Add Simplicitys Feng Shui blogg! Superbra tips! VÅGA sätta fler saker!



Kram

2010-10-01 @ 20:02:15
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/
Postat av: Malin B

När jag skrev "original" förut så menade jag mellan raderna "gammal och skruttig". ;)

De kommer i från min mans hem och när jag ville "fräscha upp hyllan" så blev det stopp.

Men du, nu gav du mig ju världens idé - att jag inte har tänkt på NYA HYLLOR!!! Bra att få en "spark" åt rätt hål. Toppen, toppen!!!

2010-10-01 @ 22:09:42
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Nadia

Jag vill också ha en stringhylla! :D

Vart får man tag i en sån? Om man inte fyndar en på loppis?!



Nadia :)

2010-10-11 @ 20:00:00
URL: http://nadiahill.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback