Grått idag....

Hej alla!

Igår kväll öste regnet ner och stormen tjöt kring knutarna. Ett rackarns oväder alltså! Läge för att sitta uppkrupen i soffhörnet omgiven av tända ljus och mysa, vilket jag förstås gjorde. Bläddrade i några inredningstidningar och läste om Feng Shui i badrum i en av mina böcker. Måste in med lite färg, men kan inte bestämma vilken?? Typiskt mig som är född i vågens tecken.... 

Målningen är nu avslutad i badrummet. Att måla fönstret vitt blev pricken över i!!! Borta är den smutsgula lasyrfärgen och är ersatt av Carlssonvit färg. Den drar lite grann åt grått... Jag har sorterat mina badrumsnödvändigheter i lådor och väntar på att maken ska ta upp skåpet ur källaren. Tur han slutar tidigt idag! :D

Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe...


..önskar jag hade en kamin här hemma också, det är ruggigt ute!

Sköt om er!

Kraaaaaaaaaaaaaaam!
Liza
Text o bild: ©Liza, vardagslycka.blogg.se




Kommentarer
Postat av: Malin B

Å, go´a du. Tack för din kommentar hos mig.

Det känns så skönt att vara i gott sällskap.

Jag känner liksom inte igen mig själv, jag har ALLTID haft stenkoll. På ALLT. Nu "flummar" jag som bara den...

Anar vad som är "boven". Att jag kommer att hitta mig själv igen när morgondagen är passerad...

(Och några dagar till kanske?)

Tipset om "extraficka" var bra! Jag har packat ett par småneccesärer med grejer för att hitta rätt, snabbt och lätt i den nya väskan. Kan bara inte ha allt i en röra!

En kamin skulle jag också gärna vilja ha. Här i huset tog de bort flera kakelugnar då det inte längre var modernt, alltså borde det finnas lite "rörgrejer" för att sätta in en ny eldstad? Jag drömmer vidare för det kostar ju en ganska stor slant trots allt.

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback