Vimplar...

Hej go´vänner!

Oopps, det blev visst ett litet upphåll igen... det var inte meningen!!

Veckan hittills har gått fort! Det börjar lukta snö ute men ännu har det vita luddet inte singlat ner från himlen. Önskar "lite" snö så det blir ljusare ute - för nu är det mörkt, riktigt mörkt!

Idag kom Frida och lillprinser hit vid lunchtid. Anna kom också förbi och levererade lunch åt sin svältande mor.. :D
Tur att jag har mina flickor som tittar in då och då - annars skulle jag nog bli tokig! När Anna åkt tillbaka till jobbet så följde jag med Frida och prinsen på shoppingtur. Prinsar växer fort så det handlades nya kläder till honom, både byxor och tröjor blev det. Stor kille som han har är så bar han stolt sin kasse själv. En "latte" hann vi också med innan det var dags för mig att gå hem och vila. Vardagslyckan håller på att bli värsta latte-mormorn!! :D 

Jag försöker sysselsätta mig så gott det går - men som jag har sagt tidigare: allt tar så låååååång tid!! En stund då och då har tillbringats vid symaskinen och strykbrädan... reslutatet...


Den översta till prinsessan och den nedre till miniprinsen... lätt att göra (fast jag vändsyr alla vimplarna) ett lagom "handarbete" för en kreativ Liza!

Ha det gott - ses snart!

KRAAAAAAAAAAAM!
Liza


Text och bilder: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Ylva

wow, vad snygga! Önskar att jag hade tålamod att fixa sådana...

Postat av: Malin B

Härligt att få utlopp för kreativiteten! =)

Prinsar och prinsessor i närheten är ju helt underbart, liksom döttrar! =)

Spännande det där med horoskopet. ;)

Här kom det lite, lite av det vita i går kväll men nu är det strålande sol.

2010-10-21 @ 13:09:39
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: mo

Så söta vimplar, de kommer säkert bli jättefina inne på deras rum. Kul med en sådan kreativ mormor/mamma..hoppas jag blir likadan när jag får barnbarn en dag (inte än på ett tag dock... ;)

Här har det faktiskt snöat idag, helt otroligt...vackert som tusan, men det smälter väl bort när som helst....



Ha en skön kväll, kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2010-10-21 @ 19:04:07
URL: http://medaljongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback