Söndag morgon...

Hej alla glada!

Så var det söndag igen!
Vi sov ovanligt länge idag - till halv elva. Minns inte när jag sov så länge sist... brukar skutta kravla mig ur sängen senast klockan åtta.. 

Vi ska åka iväg och plocka enris och sätta på gravarna idag. Det börjar verkligen bli tid för det nu innan jorden fryser. Ska bli mysigt att komma ut i skogen en stund. 

Ikväll ska vi på en konsert i Luleå, gruvar mig för resan och för att sitta, men det blir säkert en upplevelse. Återkommer med recension  senare.

Måste bara berätta att i fredags så fick jag med mig maken till EM möbler här i stan. Jag hade bestämt att köpa retrofatet från Cult Design till min diskmedelsflaska. Vi gick förstås en runda i butiken, tittade på soffor fast vi inte ska köpa någon ny och provsatt supersköna fotöljer. Sen "råkade" vi gå förbi mattavdelningen. Gissa vad som fanns där?? Jo, den perfekta mattan till köket!! Den hade ett mycket bra pris och  ligger nu under vårt matbord i köket... jag är glad och maken är glad för att jag är glad!!!



Igår kväll när vi åt middag så sa jag: "Tänk så bra att vi äntligen fick tag i en matta till köket, det som vi har pratat om så länge". Maken tittar förundrat på mig och säger: "Har vi pratat om det länge??" "Ja, säger jag då. Minns du inte när jag i våras var sugen på att skicka efter en matta från H&M Home men inte vågade då jag inte visste kvalitén??" Visst pratar vi om varandra ibland... och kanske är jag inte så tydlig som jag tror alla gånger. Men slutet gott allting gott vi är båda mycket nöjda med vårt inköp - och det är det viktigaste! :D
Retrofatet från Cult fick vi också med oss!!


Passar så bra tillsammans med andra detaljer i köket....



Ha en skön söndag alla goa vänner!
Ses snart!

STORKRAMEN!
Liza
Text och bilder: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: tina

Vilken lyckad runda....fint blev det också! Känner igen det där med att prata med varandra=)=)



Låter som en mysig söndag...konsert är alltid trevligt



kram vännen!



tina

Postat av: Malin B

Vilken underbart härlig söndag det var hos er! =)

Rätt vad det är springer man bara på rätt saker, alldeles perfekt.

Det blev jätte snyggt, både med fatet och mattan.

Hoppas konserten gick i samma "braiga" anda.

Kram!

2010-10-03 @ 22:14:58
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: fia

Vilka fina detaljer.

2010-10-04 @ 10:49:35
URL: http://fiasdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback