Är sommaren tillbaka??..

Tittar på termometern och ser att det fortfarande är 17,5 grader ute! Har sommaren kommit tillbaka?? Härligt i alla fall att ha så fina höstdagar som det är nu, det är bara att njuta!!

Det här blir ett kort-kort inlägg... är hemma för att värken är värre än vanligt - mitt enda hopp är att det ger sig fort och återgår till "normalvärk". Det tristaste med att vara hemma från jobbet är att det är svårt att "släppa" tankarna på allt som behövs göras där... måste försöka slappna av, jag kan ju ändå ingenting göra åt det! :(

Lovade ju att ni skulle få se vad vi - fast i sanningens namn det var mest älskade maken som jobbade - ute i stugan söndag....



Nu börjar vår gäststuga att bli riktigt fin utvändigt. Den är målad i samma färger som "storstugan" rött, vitt och cementgrått... Till våren börjar vi med insidan. Det ska isoleras och läggas golv, byggas innerväggar och innertak och så småningom börjar det roligaste... ATT INREDA!!

Nu orkar jag inte sitta längre utan måste röra på mig!!

Ha det gott därute! Syns snart igen!
Kram!
Liza



Text o bilder: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: EVA

Åhhh så fin den blev ! Me like rött :) :) :) !!!



Ska till Sunderbyn imorrn för hjärtscint, så vi får väl se hur det går...

Men ska jag in till storstan så hör jag av mig :) !



***

KRAAAM EVA

Postat av: Liza

Eva: Till sommaren ska den vara klar... en surrhelg kanske??? Håller tummarna..

2010-09-07 @ 19:42:18
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: tina

Å vad fin stuga....förstår att du längtar efter att inreda =)Hoppas din värk ger med sej...var rädd om dej! Hos oss har vi också haft sommarkänsla idag, tror vi hade tjugo grader...härligt!



Ha det fint vännen å kram!



tina

2010-09-07 @ 23:32:37
URL: http://tinaminastina.blogg.se/
Postat av: Maggan

Oj så fin stugan blir! Och jag antar att inredningen blir lika mysfin, du kan verkligen konsten att "få till det"! Jag gillar verkligen ditt uttryck "normalvärk" :-), det är ett annat perspektiv på livet! kraaaaaaaaam

2010-09-08 @ 22:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback