Det blommar i mitt kök..

Hej alla glada!

Vilket fantastiskt höstväder vi har!
Solen skiner och det är fortfarande rätt varmt på dagarna - dagar att minnas när höstrusket slår till! Gillar att det är mörkt på kvällarna, tänder massor med ljus och bara myser... Köpte på mig hundra värmeljus (Clas Olssons) med lång brinntid. Har ju också dille på blockljus, votivljus, you name it... man kan helt enkelt inte ha för många, eller hur? :D

I dag har jag varit och röntgat ryggen. Frida agerade "färdtjänst", då jag inte vill köra bil med mitt avdomnade ben. Tänk om jag inte klarar av att bromsa om det behövs?? Vill inte vara en trafikfara, men nog sjutton längtar jag efter att ta mig ut på egen hand och det helst igår.

Efter en fika på "lassa" så tog vi en sväng förbi jobbet. Åh vad jag saknar mina kära arbetskamrater... men snart så är jag tillbaka.. hoppas, hoppas!!

Väl hemma igen så blev det en tupplur - var helt slut!

Passade på att fixa till på köksbordet, igen........

 
det blev lite konstigt ljus på bilderna....

Ha en skön onsdag!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAM!
Liza 
Text o bilder: ©Liza, vardagslycka.blogg.se


Kommentarer
Postat av: mo

Vilken tur att du har privatchaffis i alla fall ;) Hoppas så att du ska bli bättre snart, verkar ju vara för himla jobbigt att ha så ont som du har...



Vad sött det blev på köksbordet, vilken rolig vas...visst kan man hålla på o småpyssla i det oändliga, flytta en kruka hit, en ljuslykta dit osv....knäpp man är va?...Men kul är det.

Kryapådigkramar i massor!!!!!!

Postat av: Nanna

Hoppas att det blir bättre i ditt ben!!

2010-09-30 @ 11:02:02
URL: http://nannashem.blogspot.com
Postat av: Malin B

Hösten är verkligen en ljus tid - ur ett perspektiv iallafall. ;) Att det går åt många ljus alltså.

Tur att du har bra support runtomkring dig när kroppen inte riktigt vill hänga med.

Kram!

2010-09-30 @ 11:09:57
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Anders

Hej! Inte är det så roligt med ryggproblem inte! Hoppas ditt ger med sig oxå..jag ser positivt på det än sålänge. Fått tabletter som ska ta bort inflammationen är det sagt, så hoppas på det då.

Passat på att gå ut o gå i det fina vädret vi haft!



Ha det bra! Kram =)

2010-09-30 @ 21:30:12
URL: http://anderspernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback