Favoriter....

Vet inte hur det är hos er, men jag hamnar ibland sittande framför datorn och tittar på foton i timmar.....

Det var precis det som hände för någon vecka sedan. Fick idén att göra ett kollage av foton jag tycker om av saker som är favoriter här hemma. Att det inte är personer på bilderna beror på att mina döttrar inte vill att deras barn ska visas på bloggen.. helt OK för mig. Men nog kliar det i fingrarna ibland för det finns massor med härliga bilder på finaste barnbarnen♥. Lycka är att vara mormor!!!

Är fortfarande hemma med den onda ryggen, rabiata ryggen skulle jag nästan hellre vilja säga.. men en rygg kan väl inte vara rabiat??? Försöker ändå att "roa" mig bäst det går.. men inte blir det mycket nyttigt gjort.. smärta gör en så trött!! Usch vad jag gnäller... slutar med det NU!!!

Här kommer mitt lilla kollage....


Ni har säkert sett många av bilderna tidigare... har mycket svart/vitt/grått.. men även färg även om det inte syns här....

Nu måste jag sluta, ska lägga mig en stund och stäcka ut mig... blir kanske två meter lång på kuppen! :D

Sköt om er där ute...
Ses snart!
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!
Liza



Text o bilder: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Annelie

Så tjusigt med lila kuddar i soffan här nedan!

Postat av: mo

Tjenixen vännen, ja dina favoriter kunde lika gärna vara mina..hihi. Jättefina saker o stringhyllan hade jag inte tackat nej till ;)

Usch vad trist att du har så ont i ryggen....tycker den trilskas mer än lovligt med dig, krya på dig.



Ja det känns lite trist när barnen (sonen) flyttar ut igen, men man vänjer sig rätt fort, i alla nu med första, kanske är värre med sista barnet. Ja då hoppas jag det blir kallt i helgen så de får användning för veden ;)....Härligt med eldstad inomhus, vi har med eldat ett par kvällar då det har varit lite rått ute.



Hoppas nu att du blir bättre i ryggen, kramisar på dig

2010-09-08 @ 18:49:46
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: mo

Tjenixen vännen, ja dina favoriter kunde lika gärna vara mina..hihi. Jättefina saker o stringhyllan hade jag inte tackat nej till ;)

Usch vad trist att du har så ont i ryggen....tycker den trilskas mer än lovligt med dig, krya på dig.



Ja det känns lite trist när barnen (sonen) flyttar ut igen, men man vänjer sig rätt fort, i alla nu med första, kanske är värre med sista barnet. Ja då hoppas jag det blir kallt i helgen så de får användning för veden ;)....Härligt med eldstad inomhus, vi har med eldat ett par kvällar då det har varit lite rått ute.



Hoppas nu att du blir bättre i ryggen, kramisar på dig

2010-09-08 @ 18:49:46
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: mo

OOOOOPS, sorry inte meningen att bombadera dig... ;)

2010-09-08 @ 18:50:25
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Ja, huvva för ont i ryggen!! Ta hand om dig!!!

Finfina saker du har hemma! ;)

Köpte lite nytt i tisdags men vi ska ta å fixa lite här hemma i helgen så jag visar när det är klart... Vi går ju om varann på veckorna nuförtiden så det blir bara på helgerna som vi träffas.

Kramen, Maria

2010-09-09 @ 10:13:42
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: tina

Fina bilder på dina favoriter....mååånga fina saker att titta på =) Hoppas din rygg är snäll mot dej nu...var rädd om dej!



KRAM!

2010-09-09 @ 13:42:43
URL: http://tinaminastina.blogg.se/
Postat av: Saras Inredning

Jamen huu! Timmarna rusar verkligen framför datorn och sällan blir det man tänkt göra gjort =) Jag fastnar ofta och klickar bland bilder eller har jag dragit igång Spotify går TIMMAR åt att klicka på relaterade artister :)



Underbara bilder visar du som vanligt! Jag gillar alla dina favoriter.



Ha en underbar fredag och helg och jag hoppas att din rabiata rygg sköter sig.



kramkram/Sara

2010-09-10 @ 07:49:34
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: Malin B

Fina grejer!!! =)

Jag förstår om en stolt mormor mer än gärna skulle visa upp sina "guldklimpar" gång på gång men klokt att följa mödrarnas önskan.

2010-09-12 @ 00:17:43
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback