Fredag och födelsedag....

Hej mina kära vänner!

Kikar in som hastigast för att uppdatera vad som händer!
Är fortfarande hemma, har fått tid för röntgen till veckan, oförändrat läge i ryggen.... Det var den korta versionen!! :D

Födelsedagarna duggar tätt i vår familj under september månad!
Prinsessan den 4:e, svärsonen den 21:a, jag idag och lill-prinsen den 25:e och det bara i den allra närmaste familjekretsen.... många kalas blir det!! :D

Uppvaktades i morse av käre maken med ett smycke som jag hade önskat mig (han har kollat min önskelista)!! Nu ligger han på mera +++++ än vanligt! :D

I eftermiddag kommer familjen på tårtkalas och jag har lyckats tillverka ett par tårtor. Tänkte att ni skulle få en smakbit så här via cyberrymden...


Avlutar med att önska er en



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! ♥

Liza

PS: tittar in titt som tätt hos er.. bara så att ni vet.... 

Text o  bilder: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Frida

Den där ser jag fram emot att äta upp!

Dessutom. Du kommer att bli såååå mäkta imponerad över mina presentinslagningskunskaper. Jag lovar.



Grattiskram!

Postat av: Malin B

Grattis till er alla och du, tack för tårtan!

Så FIN!!! God ser den också ut att vara.

Kram!

2010-09-24 @ 15:10:39
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Stort Grattis!! Hoppas du får en finfin födelsedag å att helgen blir lika fin!!

Blir allt lite fikasugen... ;)

Kramen, Maria

2010-09-24 @ 18:13:16
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: gella

Grattis!!!! :D Vad roligt att din man kollat in önskelistan! Hoppas verkligen att ryggen (vad som än ligger bakom och allt) får gå åt rätt håll!!

Usch för att ha ont... :(

2010-09-24 @ 20:06:18
URL: http://gella.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback