Söndag, söndag...

Idag är det verkligen "sköna söndag" har i norr!
Solen skiner och det är en strålande vacker höstdag.

Morgonen har varit lugn och jag har inte gjort många knop idag. Fick äta min frukost stående eftersom jag inte kunde sitta ner - nu har det värsta släppt tack och lov för det. Hade blivit  svårt att stå i bilen... inte för att jag är så särskilt lång men..... :D

Vi ska snart iväg och fira lill-prinsen födelsedag.. han fyllde fyra år igår men har sitt kalas idag. Antar att han har pirr i magen och  längtar efter att gästerna ska komma. Sötaste prinsen vi kommer snart!!

Tänkte att ni skulle få se mina fina födelsedagspresenter......



... fick också ett presentkort på bokhandeln!! :D

Nu är det dags att "put the face on" innan vi åker iväg till födelsedagsbarnet!!

Ha en fortsatt skön söndag!

Kraaaaaaaaaaaam!
Liza



Text och foto: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Vilka fina presenter!! Älskar efva Attlings smycken!! Har flera själv...

Låter som en fin dag. Kul med kalas!!

Kramen, Maria

Postat av: Micki

Åh hos oss är det mulet och kallt :(

2010-09-26 @ 13:25:35
URL: http://mickikarlsson.blogg.se/
Postat av: Iris

Fina presenter du fått!



Nu kan du förresten tävla om två kivilyktor på min blogg!



kram /iris

2010-09-26 @ 14:33:15
URL: http://inredningskaos.blogspot.com
Postat av: HUSnrNIO

Många fina presenter du fått! Har själv just det där smycket av Efva A och är så nöjd med det. Ha en fin tisdag och hoppas att smärtan snart ger med sig för dig.

2010-09-28 @ 16:48:19
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback