Helg!

Har hunnit med mycket denna härliga fredagmorgon!

*Träningspass i bassängen
*Handla hem lite mat
*Dricka kaffe

Inte illa före klockan tio!

Dimman rullade in över staden igår kväll och det var fortfarande grått ute i morse. Nu ska det visst bli bättre väder framåt eftermiddagen. Jag hoppas på sol för käre maken och jag ska gå en prommis när han kommer hem från jobbet.


Jag fortsätter min vandring... kom till en fin bro... 
Bild från Glenfarg, Skottland

Nu ska jag lägga mig och vila en stund, det blev inte många timmars sömn i natt då värken var olidlig. Så jag får försöka sova en stund nu istället!

Ha en kanonfin helg!
 

Kommentarer
Postat av: ♥ EVA ♥

Ja motion kan vi väl alla behöva...hihi ! Men jag får INTE maken med mig på mina rundor...undra just om han är rädd att inte orka hålla min takt...hehehe ! Måste kanske utmana honom...



Förhoppningsvis blir det en solig helg så vi kan vara ute och elda och grilla korv och bara må gott...



Och jag längtar efter en lååång surrstund ! Om inte du orkar köra så kommer jag in !!! Ska in måndag för ev. semesterbokning...annars har jag inget alls nästa vecka !



Ha en underbar helg vännen !



♥ ♥ ♥

KRAAAM EVA

Postat av: Maggan

Hjäääälp vad du varit aktiv i dag (notera att jag inte skriver duktig) haha - nu får du ta det lugnt så du orkar i helgen - fast å andra sidan så är det ju redan försent! Snart så ses och hörs vi (oj vad vi ska höras haha) kram och kram

2011-04-08 @ 22:34:36
Postat av: Malin B

Här har det blåst i två dagar, i går när vi skulle åka på jumpan så övervägde jag om vi VERKLIGEN skulle åka. "Tänk om det ligger ett träd över vägen!" Men i väg skulle vi. Kunde ju ringa hem om hjälp behövdes...

När vi nästan var hemma låg det verkligen ett träd rakt över vägen men vi hade tur, toppen var tunn och bräcklig så det gick att komma över. ;)

"Vi tar fart och flyger" ungefär.

2011-04-08 @ 22:57:53
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Härlig bild, tänk om det ändå vore sommar NU!!



~Ingrid

2011-04-09 @ 07:19:04
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Tycker det är lite synd att HM Home inte finns i butikerna här uppe. Fast å andra sidan är det ju smidigt med näthandel :0)



~Ingrid

2011-04-10 @ 11:31:10
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Malin B

Jag hoppas att du har en skön helg.

Här skiner solen och det är varma vindar, riktigt härligt MEN vi bor på landet och vad händer på gärdena i dag? Men om du har en klänypa i näsan går det ju UTMÄRKT att vistas ute. ;)

Min hund tycker dock att doften är ljuvlig.

2011-04-10 @ 14:05:34
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Det var härligt jobbat!



Svar:

Tack för din "lycka till"-hälsningar, det värmer ska du veta! ♥

2011-04-11 @ 02:19:35
URL: http://www.inspireramera.se
Postat av: Ingmarie

Tittar in för att se hur du har det!

Promenad med gubben är väl OK...antar jag!

Själv då brukar jag fixa detta själv....tjat på gubben brukar INTE leda till något!



Kramen från mig

2011-04-12 @ 18:13:15
URL: http://frujacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback