Morgonstund har guld...

Go´morron alla fina vänner!

I skrivande stund skulle jag ha varit i varmvattenbassängen... gick inte idag tyvärr då jag inte tar mig in i bilen. Fick så ont igår morse igen, så det blir att vara hemma idag. Tack och lov har jag fått på mig så mycket kläder att jag vågar öppna om någon ringer på... *suck* Får försöka ta en prommis senare idag!!

Nu snurrar i alla fall köksstolsöverdragen (lååååångt ord) i tvättmaskinen. Vitt blir så fort smutsigt. Det är ovant att se stolarna med de mörka överdragen - men snyggt också! Få se om de vita kommer på igen eller om jag behåller de mörka ett tag men då måste jag ha hjälp att byta gardinkappa. I-landsproblem på hög nivå! :D



Ja, ja, får fundera en stund över en kopp kaffe!

Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: jenny

Vad trist att du fick så ont att du inte tog dig iväg:-( Hoppas du mår bättre under dagen så att du iallafall kan ta en prommis.

Kram

Postat av: Frida

När vill du jag ska komma och fixa gardinerna?

2011-04-04 @ 09:18:49
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Nä, vad tråkigt att du har mer ont. Hoppas det går över.

Svart eller vitt?? Svår fråga, gå på känsla. Vitt är ju vårigt å så men svart är ju oxå snyggt... Sorry, inte mycke till hjälp jag.

Kramen, Maria

2011-04-04 @ 09:35:47
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: lotta

Om jag får tycka så är det så vilsamt med vitt.

2011-04-04 @ 17:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback