Söndag..


Hurra! Det börjar bli mörkt på kvällarna och ljusen brinner hos mig på kvällarna!

Nej, inte vill jag ha höst ännu, men trots att jag är norrbottning så uppskattas inte de ständigt ljusa kvällarna och nätterna av mig. Nej, mörka kvällar och nätter ska det vara och de får gärna vara varma och gosiga så man kan sitta ute läääänge.....



Vi har varit hemma i lägenheten i helgen, vi hade gårdsfest med fina grannarna i fredags. Lördag och söndag har vi stökat i lägenheten. Det är märkligt hur trist lägenheten känns efter en sommar utan omsorg. Dammig och full av stangerad energi. Ett par Ikea-kassar har stått i hallen tillsammans med papperskassar med saker som ska skänkas bort.. jag har hunnit med två svängar till det blå/gula varuhuset på fyra veckor... Nu har den genomgått en märkbar förändring, rena fönster, dammade gardiner, dammtorkning och lite omflyttning av saker, och vips "lever" den upp igen! Riktigt klar med alla rum är jag inte av förklarliga skäl.. men bra känns det! :D


har fått ta plats i vardagsrumsfönstret! Har ingen aning om vad den heter, men fin är den. (Ja, ja, jag vet att den inte står i fönstret på bilden men den gick inte fota på grund av ruggigt mycket motljus så jag fick flytta på den för att få ett någorlunda bra foto)

Ha det gott! Vi ses snart, för nu känner jag att lusten att blogga har kommit tillbaka! :D







Kommentarer
Postat av: Karin

Det verkar som om vi haft en bloggsvacka båda två, kul att kika in här igen iaf.



Ja, visst är det mysigt att få tända ljus igen, jag har varit på IKEA idag och laddat upp. Men jag vill nog att kvällarna ska vara ljusa ett tag till.



Kram

Postat av: Annika Lindberg

vad roligt att se din blogg, har inte sett den tidigare. Kul läsning och mycket inspiration :)

2011-08-07 @ 21:50:23
Postat av: Frida

Det där roliga blomman gillade jag, för den ser ut som ett träd och tjaaa...Jag gillar ju träd!

2011-08-07 @ 21:52:42
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback