Denna dag ett liv....

Hej vännerna!

Är helt slut både fysiskt och mentalt efter dagens läkarbesök! Efter att ha träffat ryggkirurgen har jag fått besked att operation inte är aktuellt i dagsläget. Läkaren uttryckte som så att det är som att spela på lotteri.. risken är att jag får ännu mera smärta, alltså är oddsen emot mig. Det är ju så att jag inte bara har ett problem med ryggen utan det är flera... orkar inte redogöra för det idag, men kanske någon annan gång. 
Det positiva är att jag nu får börja med sjukgymnastik, fick ju inte börja med det innan ryggkirugen sagt sitt. Så nu har jag kontaktat min sjukgymnast, vårdcentralen och FK. Imorgon ska jag prata med min arbetsgivare. Undra på att jag är slut.....*pust*

Frida följde mig idag, skönt med egen chaufför, ledsagare och någon att prata med. Lite shopping, fika och mat hann vi med! TACK för att du följde din gamla mamma!!

Innan jag går vidare vill jag tipsa om en tävling....

VINN handgjord Silverängel!

Det är Irene som har en av mina faoritbloggar: Feng Shui - harmoni i hemmet, som har utlyst tävlingen. Gå in och tävla - det ska jag göra!!

Imorgon hoppas jag må bättre så att jag kan skriva min egen handlingsplan kring mina tankar om HUR jag ska kunna "komma på banan" igen! Vill ha mitt normala liv tillbaka!! Ikväll ska jag ägna mig åt att sortera mina tankar.....


Ha en skön torsdag kväll!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Kram!

Postat av: Bokmalen

Hmmm, ja det var ju sisådär. Hoppas att det går bra nu med sjukgymnastiken. Så att du kan börja bli bättre!!!

Håller tummarna. Förstår att du är slut, fy, vad jobbigt det är med sånna besök.

Kramen, Maria

2011-01-27 @ 22:03:07
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: EVA

Åååhh synd att de inte vågar operera, meeen positivt med sjukgymnastiken ! Man måste hitta det "braiga" i allt...



Förstår att du är trött...vet ju precis hur det är med alla dessa las.besök.



***

KRAAAM EVA

2011-01-27 @ 22:43:07
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Malin B

Hur som helst är det bättre att ha "korten på bordet" och veta vad som gäller. Då kan man landa, sortera tankar och sedan påbörja vandringen på vägen som man tror är rätt.

Varmt lycka till!!!

2011-01-30 @ 19:22:36
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback