Kallt...

Hej vännerna!

Vi har fortfarande kallt, idag -14 grader - är så less! Nåt´ positivt är det ändå med kallgraderna - det snöar inte!

Fortsätter att virka på min pläd som snart är klar, bara 4-5 kantvarv kvar, men de är låååånga. Den kommer att bli riktigt fin. Medan jag satt och virkade fick jag en idé  om att virka en kudde... men först göra klart pläden!! 

Annars är dagen ett oskrivet blad...... kommer att hålla mig inomhus, har svårt att gå "snyggt" idag.... :D


 
Tycker att tulpanerna är riktigt vackra även när de slokar... gillar den rosa färgen!

Ha en riktigt fin dag!




Kommentarer
Postat av: EVA

Ja idag var en lagom vinterdag ! Inte snö och inte för kallt heller...



Hoppas vi snart kan ses vännen...hehe ! Är så vansinnigt surrsugen så maken måste nog snart använda öronproppar då han kommer från jobbet...hehe !



***

KRAAAM EVA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback