Gäststugan...

Här kommer ett par bilder från gäststugan....



Det är inte alls så klart i gäststugan som jag hade hoppats på efter helgens jobb...määään... ett par bilder  bjuder jag på i alla fall. Åter kommer med fler foton när sängarna kommit och tavlor mm kommit upp!

Vi har även möblerat om i storstugans allrum, maken har börjat bygga ut altanen vilket syns lite på "fönsterbilden" men även haft besök av barn och barnbarn... härligt!

 
Måste sluta nu, har tuffa dagar med ryggutredning mm, vilket tär på mig otroligt mycket.
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Vila! Vila! Vila!

Kraaaaaaamen!

(och fint är det redan)

Postat av: EVA

Håller med Frida...VILA vännen ! Och så syns vi på torsdag ! Måste bara få lite vägbeskrivning :)



♥ ♥ ♥

KRAAAM EVA

2011-06-14 @ 21:50:48
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Sara

Oh my God!! Er gäststuga är ju bara hur fin som helst :) Vilket jobb. Klart vi vill ha mer bilder - men jag håller nog med alla ovanstående att lite vila behövs oxå emellan.



Tror alla bloggar går ned lite för räkning så här i sommar och semestertider. Men det är alltid lika kul att hälsa på :)



kramkram/Sara

2011-06-15 @ 08:34:48
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: margaretha

Tänker på dig och hoppas att det går bra för dig på ryggskolan! Vi höres kramen

2011-06-15 @ 22:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback