Nu tar jag helg...

Hej vännerna!

Kikar in som hastigast! Har lite ont om tid just nu då jag förbereder inredningen av lillstugan, planterar blommor och sen är det allt det där andra... jobb, träning...

Måndag och tisdag kommer att bli tuffa dagar då jag ska på utredning för ryggen!

Määääään, denna dag har varit helt underbar. Solen värmer och jag har träffat goda vänner på lunch idag! Tack Maggan och Isse för en härlig lunch och mysiga samtal!

Vi har varit ut till stugan och planterat växterna som jag fick av kära syster, maken har börjat demolera altaner, ja, det är sånt han tycker är kul! Känner jag honom rätt så är vår nya altan byggd i ett nafs, och den kommer att bli jättefin. Sen är det som sagt inredningen av lillstugan som hägrar under helgen. Gissa om jag kommer att ta många fina kort???

Så nu tar jag en


Återkommer nästa vecka med (förhoppningsvis) mysiga bilder från gäststugan...



Bilden av gäststugan och vitrinskåpet har jag fått låna av
Frida. Övriga bilder och text är mina egna!



Kommentarer
Postat av: margaretha

Tack själv för en härlig lunch och allt annat som vi hann dela med varandra! Oj vad du har varit effektiv i dag:-) själv så däckade jag ihop i bilen på väg till stugan - varmt eller varmare! Nu blir det lite vila innan jag sätter igång och fixar och donar! Hälsa snickarn och säg att det blir så superfint! kramen

2011-06-09 @ 22:14:39
Postat av: Bokmalen

Ja, det är ju bara att njuta av den härliga sommarvärmen som är här just nu för det såg ju tråkigt ut inför nästa vecka. Men, det är ju som sagt osett än...

Njuter av tillvaron som den är just nu.

Hoppas ni får en härlig helg å jag ser fram emot att få se hur det blir...

Trevlig helg!!

Kramen, Maria

Postat av: EVA

Ha en underbart härlig helg vännen !!! Och så hoppas vi att solen fortsätter att lysa på oss...



♥ ♥ ♥

KRAAAM EVA

2011-06-09 @ 23:21:42
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Malin B

Du har det så fint så det är en fröjd att få se och hälsa på på det här viset. Njut av helgen och varmt lycka till då i nästa vecka.

Kram!

2011-06-09 @ 23:27:37
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Malin B

Tittar på Talang-finalen och vrålade:

TITTA, DÄR STÅR JU VARDAGSLYCKAS DOTTER!!!

Är man med en halv sekund i finalen så är man. ;)

Jag hade hett önskat att få se dig och din familj sitta där med stora, kärleksfulla skyltar med din talangfulla dotters namn på. =)

2011-06-10 @ 21:13:24
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: www.gardsromantik.se

Jag missade ju finalen - måste kolla hur det gick?



Hälsningar Maud

2011-06-13 @ 01:22:21
URL: http://www.havsviken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback