Vilken härlig tisdag...

Hej vännerna!

Efter jobbet idag så åkte jag iväg till mellansyster! Efter mycket mys, kaffe, bakelse och surr vid hennes fina växthus vände jag hemåt med massor av plantor. Snart ska de i ner i mina planteringslådor....


Längtar efter att få börja fixa och dona med blommorna, det är så avkopplande.... På bilderna ser ni en del av fjolårets planteringar, de flesta växterna kommer från kära syster!

Till helgen inreder vi gäststugan... men utan sängar antar jag... de är inte beställda än!

Imorgon (onsdag) är det jobb som gäller och besök hos sjukgymnasten, lite träning och pyssel!

Ha det gott kära vänner!


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

hur planeras kommande månader i sommarsverige? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback