FREDAG.....

Hej vännerna!

Oj, så stel jag är efter bli-frisk-gympan igår.. går omkring som en vandrande pinne! :D Men det som inte dödar - härdar säger man...

Annars så njuter jag av att det är fredag. Käre maken slutar lite tidigare och vi ska antagligen ta en sväng på stan på eftermiddagen, eventuellt blir det ett besök på något av stadens caféer.. det är så mysigt att börja helgen med lite lyxfika. Jag till kanske till och med klär upp mig i nya fina kappan när vi går ut, jag är så trött på den otympliga täckjackan som jag bott i hela vintern.

Imorgon firar vi världens bästa svåger som fyller jämna år! Ska bli så kul att få uppvakta denne "unge" man, (nu tar jag +poäng för unge....). Om jag känner mellansyster rätt så har hon laddat med en massa fantastiskt god mat fast vi har sagt att det inte är nödvändig. Hur som helst så ser jag fram emot att ta på mig "finkläderna" och gå på kalas och träffa en massa mysiga männsikor!!  :D

Näää, go´vänner, nu ska jag ta itu med lite sysslor innan maken kommer hem och helgen börjar på allvar...






Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack, detsamma :):):)

Kraaaaam

Postat av: Malin B

Underbart sällskap och en massa gott därtill är som balsam för själen. Även för vandrande pinnar, det är jag alldeles säker på.

Ha en underbar helg.

Kram!

2011-03-04 @ 15:56:10
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Saras inredning

Bli-frisk-gymnastik - det lät bra :)



Hoppas helgen var underbar! Klart du ska ta på dig snyggjackan :) Ååh kanske en go'semla då?

Här har solen lyst och vårkänslorna kommmer.



Kramkram/Sara

2011-03-07 @ 09:02:22
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Det lät som en härlig start på helgen.

2011-03-07 @ 21:44:24
URL: http://www.inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback