Torsdag..

Hej vännerna!

Hurra nu är det snart HELG igen!

Var uppe tidigt i morse och for till jobbet och hälsade på. Försökte få igång min dator - men se den trilskades och ville inte alls vara med. Det får alltså bli nästa veckas projekt! Drack naturligtvis kaffe och surrade en stund med fina jobbkompisarna också.

Sen var det dags för varmvattenbassängen och gymnastik. Det är så otroligt skönt! Körde på lite extra med armarna idag.. de behöver trimmas minst sagt - det är inte gäddhäng längre utan valhäng.. :(  I övrigt enligt programmet. Att alla åtaganden var klara strax före klockan elva gör ju inte saken sämre... nu kan jag ta resten av dagen som den kommer! :D

Har inte hunnit orkat börja med kuddfodralen.. men tänkte att ni skulle få se tygerna..



Tror de kommer att passa bra här... kuddarna alltså...



Bilden tagen i helgen så det var lite smårörigt om jag säger så...

Nu säger ryggen ifrån -"Sitt inte här längre" så jag får lyda och njuta av det här istället...


.. en lugn och rofylld plats....

Önskar en en härlig fortsättning på veckan!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Så härligt att va klar redan vid den tiden på dagen! ;) Kuddtygerna ser ju jättefina ut å dom kommer passa finfint där i soffan! ;)

Kramen, Maria

Postat av: Anonym

Ja HerreGud! HUR kan du lägga ut en bild när allt är SÅÅÅÅ stökigt? Du är allt bra vågad du! :-)

2011-03-31 @ 14:01:18
Postat av: Liza

Svar till postat av:

Jaaa, visst var jag wild and creazy! Men det är sån jag är! ;D

2011-03-31 @ 18:15:28
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Malin B

Stökigt?! Ni pratar då som ni har förstånd till.

Jag städar JÄMT och det syns inte ett dugg.

Men har man en "gullegris" på fyra med med mycket hår så sätter det sina spår, speciellt den här tiden på året. ;)

2011-03-31 @ 22:29:41
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: ♥ EVA ♥

Stökfia...hihihi ! Himla fina tyger...kommer att bli jättefint ! Och då måste vi ju komma ut och hälsa på er där i sommar :):):)



Ha en underbar helg vännen !



♥ ♥ ♥

KRAAAM EVA



2011-04-01 @ 09:43:27
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback