Bra start på veckan....

eller så inte! Det beror på hur man ser det.... jag började dagen med TANDLÄKARbESÖK! Bet sönder en tand för ett tag sedan och insåg ganska snabbt att jag inte kan gå med en fraktur på en tand... det går bara inte. 1250 kronor fattigare är jag men tanden är som ny!!

Emma kom och hämtade mig efter jobbet och vi tog en skön promenad in till stan. Där mötte Anna upp och vi gick till anrika Ekbergs och åt lunch, surrade och hade så trevligt! Emma och jag hann även in på någon affär, otippat, och hälsa på farmor/svärmor. Efter middagen gick Emsa på ett möte och senare ikväll åker hon hem igen. Kul dag! :D

Ikväll hänger jag mest i soffan och vid datorn förstås....

En av våra favoriter i adventstid, den fina ljusbågen som alltid står i fönstret i arbetsrummet. Är så glad att maken köpte den för ett par år sedan...

Nu ska vi dricka kaffe min käre make och jag!

Ses imorgon!


Kommentarer
Postat av: Malin B

Å, en ljusbåge!!! Det är helt underbara. En sådan skulle jag jätte gärna ha här hemma hos mig.

Postat av: Bokmalen

Superfin ljusbåge!

Huvva, ska till tandläkaren imorgon å laga ett hål å dra en visdomstand. Gruvar nåt otroligt för jag är megarädd.

+ att det svider i plånboken såhär innan jul.

Men, men, det är väl bara att gilla läget!?

Kramen, Maria

2011-11-28 @ 22:32:32
URL: http://bokmalensvardag.wordpress.com
Postat av: ♥ EVA ♥

Den ljusbågen är ju hur snygg som helst !!! Vi har 2 modell mindre men dom funkar ju också...



Fortfarande väääldigt opigg så soffan och en stor tekopp blir nog dagens melodi ;)



♥ ♥ ♥



KRAAAM EVA

2011-11-29 @ 09:45:39
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback