Plötsligt händer det...

Äntligen har jag fått göra ett F Y N D !

Jag tillhör nämligen kategorin människor som aldrig förväntar mig att få rabatt när jag handlar, förutom om jag har en rabattkupong. Men även om rabatt utlovas så är varan ofta slut eller så är det något annat mackel... men nu har det hänt och alldeles oväntat dessutom.

Vi bytte ju byrå i hallen för en tid sedan och bestämde då att köpa en ny spegel. Sagt och gjort förra fredagen åkte vi till ett möbelvaruhus här i stan och hittade en spegel som både maken och jag tyckte om!

Väl framme vid kassan så hittade visade sig att ingen, varken lagermannen eller ta-betalt-mannen visste vad segeln hette, vad den kostade visste de förstås!! Resultatet blev 200 kronor i rabatt + att jag fick två votivljus från Yankee Candle på köpet!

GISSA VEM SOM VAR NÖJD NÄR HON BETALADE???? :D
Säger bara det - Plötsligt händer det...

Ni kanske vill se spegeln också??!! Kommer här....

Snygg eller hur??

Arbetsterapeuten har varit här på morgonen och jag har fått lite förslag om förändringa som ska underlätta min vardag. Främst är det spisen, eller rättare sagt ugnen som bordet vara i ståhöjd... får fundera på det.

Nu väntar jag på mellansyster som snart ska dyka upp - kanske blir det ett besök på konditori och Village idag. Vi får se! Mycket härligt surr lär det bli i alla fall....

Ses snart!




Kommentarer
Postat av: tina

Vilket fynd....och vad fin den är! Ibland händer det och man blir så glad!Vilken fin kudde också som är på bänken, finns den att köpa nånstans? Och pallen, fårskinn...superfin!

Vad bra med lite praktiska tips från arbetsterapeut, hoppas det hjälper lite så det underlättar för dig.

Här har just fikats med min lilla pappa, och nu ska jag försöka fixa lite på ytan så det bara är för nån annan i familjen att dammsuga och torka sen....

Ha en fin torsdag vännen!

kramkram!

tina

Postat av: Cissi

Bra fyndat och snyggt!! =)



Trevlig helg, kraaaaam!

2011-11-03 @ 16:31:47
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Malin B

Härligt när affären blir mycket bättre än man kunde drömma om! =) Så fint det blev.

Härligt att ha en syster att surra med.

Kram på dig!

2011-11-03 @ 20:11:01
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Malin B

Svar från min blogg:

Han känner sin mor den arme sonen. ;)

Men det gick faktiskt lättare än jag hade trott med att vara tyst. Hade tänkt slänga ner rullen med silvertejp i handväskan men jag anade att det hade sett lite tokigt ut. Eftersom han går på körskola i staden där han går i skola och inte den stad som jag ser som "stan" så fick jag se en massa gator och hus i city som jag aldrig sett förut, kanske var det just därför jag hade lättare att vara tyst - jag hade så mycket att titta på.

2011-11-03 @ 22:10:03
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Tina

Då vet jag vart jag ska leta efter den fina kudden!!Tack söta du för svar...kram och Nattinatti! Tina

2011-11-03 @ 22:59:35
URL: http://tinaminastina.blogg.se/
Postat av: Sara

Det kan man kalla fynd. Det blev skitsnyggt och jag gillar spegeln skarpt!



Ugnen satte vi i 'bänkhöjd' när vi byggde om köket för 4 år sedan - är supernöjd så det rekommenderar jag.



Hoppas helgen blir bra!

Kramiz

2011-11-04 @ 09:25:34
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: Malin B

Å, tack snälla, söta, rara du för orden i min blogg!

Det är ömsesidigt det där, du är så himla bra Liza!!!

Kram från mej.

2011-11-04 @ 15:02:48
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback