Som ny....

Vilken toppendag jag har haft idag!!

Av naturliga skäl, som att inte kunna böja på ryggen och stödja och lyfta på höger ben så har fötterna (tyck inte att jag är äcklig nu bara, vet att en del av er säkert har fotfobi) inte fått någon större omvårdnad på ett tag. Nu är jag riktigt bra i ryggen - har lite mer än normalont - men som sagt mycket bättre. Kommer att börja jobba på torsdag igen... Hurra!

Men åter till ämnet:
Sagt och gjort så började jag min morgon med spabehandling... hemma, själv! Peeling, diverse åtgärder för att inte längre behöva fläta håret på benen:D fotbad och pedikyr. Därefter manikyr och ansiktsmask!! Herre min så fräsch jag känner mig insmort från topp tilll tå med diverse krämer! Som en ny människa. Sen la jag lätt make-up också... har inte heller varit prioriterat, det har på sin höjd blivit lite mascara på fransarna.

Åt lunch med Anna, dotra, på Röda Lyktan, köpte en julklapp och gick sedan ner till tygaffären och fick tag i röd/vitrutigt tyg till Emmas julgardiner. Inga gardinkappor passar från förra lägenheten, de skulle bli som en liten "tarm" högst upp i fönsterna bara. Så det är bara att sy nya....

Träffade svärmor på stan! Hon ville bjuda på fika (försenad födelsedagspresent) och vi satt och surrad på ett av stadens fik i över en timme. Gott och mysigt!!

Nu tänkte jag att ni ska slippa se bilder från mitt minispa här hemma och istället en liten glimt till av vardagsrummet, mera fårskinn blir det...



Är riktigt trött nu så jag ska lägga mig och vila en stund innan det är dags att träffa mina fina alt-vänner i Support Choir för stämrep! Ska bli kul!

Ha en skön tisdagkväll!


Kommentarer
Postat av: Malin B

Härlig känsla av att vara fixad från topp till tå!

Du, här har du en som håller tummarna för att det går toppen på torsdag.

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback