Måndag, måndag...

Så var måndagen avklarad!

Har inte gjort många knop sedan jag kom hem från jobbet, utan somnade när meningen var att jag bara skulle vila. Ja, så kan det gå när inte haspen är på....

Nu har vi ätit middag och jag tror att stolarna i arbetsrummet ska så ny klädsel. I min hjärna finns andra andvändningsområden för fårskinnen som nu täcker de nötta och smutsiga sitsarna. Få se om maken kan hjälpa mig då det behöver skruvas loss sitsar.....

Än en gång måste jag få säga det här:

Snart åker kartongerna upp ur källaren och årets julmys kan börja på allvar. Förhoppningsvis kommer det lite snö också. Vi har ju bara någon millimeter - det får gärna bli någon decimeter om jag får bestämma! :D

Ha nu en skön fortsättning på veckan!
 



Kommentarer
Postat av: ♥ EVA ♥

Nej vännen inte nån dm !!! Möjligen lite puder men inte mer...hihi !



Måste också göra nåt åt våra köksstolar men vet inte riktigt vad...nåt lite varmare tänkte jag mig. Vitt skinn är kallt nu...



♥ ♥ ♥



KRAAAM EVA

Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Jag längtar också :)

2011-11-22 @ 19:27:56
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Malin B

Jag tycker att det går i raketfart mot julen, hinner inte med i svängarna men mysigt är det att få pyssla till det. Ska börja i morgon då jag är ledig. Ska passa hundar då också men mellan promenaderna så ska det pysslas och åkas till veterinär med min egna... (Han kollas varje år eftersom han äter medicin men jag tycker då att han ser så pigg ut men nu ska veterinären konstatera det till den lilla nätta summan av 2.000:- Suck!)

2011-11-24 @ 07:12:19
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback