Mint och choklad...

Timmen är sen men jag måste kika in och tipsa om ett helt underbart te!

En kär vän, ja, hon är min arbetskamrat också, kikade in i eftermiddags och hade med sig en present till mig. Ett te med smak av mint och choklad! Nyfiken som jag är kunde jag inte låta bli att brygga mig en kopp ikväll....
Så GOTT!

Klockrent för en mintchokladälskar som mig!!

Tusen tack snälla Kristina för teet, surrstunden och för att du är min vän!

Nej, nu är det bästa att jag hoppar i säng! Imorgon kommer arbetsterapeuten hit för att ge lite tips och råd i vardagen! Spännande! Sen blir det nog en lunch eller fika med mellansysteryster.... 

Ha det gott alla goa vänner!


Kommentarer
Postat av: Linda T

visst är det underbart med vänner som bryr sig. . .

2011-11-03 @ 09:09:22
Postat av: Malin B

Vilken spännande tesmak!

Jag har börjat gilla te på äldre da´r och gillar verkligen tjejen i vår lokala tebutik som låter mig lukta och lukta likt Ferdinand under sin korkek.

Postat av: Frida

Jag vill gärna smaka lite nästa gång jag är förbi! Kram!

2011-11-04 @ 20:02:16
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Mia Olsen - ätstörd (Anorexia Nervosa)

det låter gudomligt det där teet! du vet inte eller kan itne ta reda på vart hon har köpt det kanske?

för jag är på jakt efter ett te som man vill döda för. lite skämt där dock men ja du förstår nog vad jag menar!

tusen gånger om tacksam för svar!

2012-02-15 @ 19:14:28
URL: http://marslammet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback