Nu är det snart dags....

Himmel och pannkaka vad tiden rusar iväg! Snart är det (äntligen) 1:a advent, gissa en som längtar?

Har inte hunnit med bloggen alls sista tiden. Jag börjarde ju jobbar för någon vecka sedan och det märks... är trött och slut när jag kommer hem, men GLAD! 

Idag har vi gjort det sista i arbetsrummet, TAVELVÄGGEN! Alla foton utom ett är tagna av mig och det är naturliga bilder inga arrangerade, däremot redigerade!
 


Stackars maken fick slita en bra stund för att få det någorlunda rakt...

Annars så planerars det för fullt inför julpyntandet här hos vardagslyckan och lite nytt är inhandlat. Bland annat två jättefina krukor som jag hittade i Skellefteå när vi var där i fredags. Men det känns som om fjolårets koncept gäller även i år, det vill säga en sparsmakad jul.  Rött är inte min färg i inredning, men jag blir störtkär i den när jag besöker min goaste bloggvän
Eva! Men hos mig blir det vitt, natur och grönt som dominerar men lite rött ska smygas in också...

Nu dags för eftermiddagskaffe och en saffransbulle... GOTT!



Hoppas ni får en skön söndagkväll - det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Frida

Fint med fotoväggen!

Jag såg en så vansinnigt snygg fotoram (fast det var massor med ramar som satt ihop) på Village, men tyvärr var den alldeles, ALLDELES för dyr för mig. Annars skulle jag köpte den direkt!



Jag har hängt upp julgardiner i köket, men kom på när jag gjort det att vi ändrat höjden på gardinstången efter vi tog ner dem ifjol....SUCK!

Orkade inte sprätta ikväll så jag tar det imorgon tror jag....



Ha en bra kväll!



Kram!

Postat av: Annika

Vad fint det blev med fotoväggen! Här laddas det också för advent, har mer julstämning än på många år :) Kramen!

2011-11-21 @ 01:41:13
URL: http://annikalindbergs.blogg.se/
Postat av: ♥ EVA ♥

Så himla fin fotovägg ni gjort ! Har själv lite svårt med var vi ska ha foton men nu tror jag att jag hittat en plats...nya tv-kammaren ! Där kan vi ha alla våra älskade barn och barnbarn !



Ja det är skönt att få rensa bort bland böcker. Har inte mycket kvar heller nu och mindre kommer det att bli när jag "känt" färdigt...hihi !



Slå bara en pling innan du kör söderut så jag säkert är på plats. Har inget planerat i veckan så det passar klockers :)



♥ ♥ ♥



KRAAAM EVA

2011-11-21 @ 10:55:20
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har oxå en febläss för tavelväggar! Det hade varit kul att se fotografierna på lite närmare håll :o)

2011-11-21 @ 13:31:09
URL: http://lindisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback