Länge sen sist....

..jobb, träning, körfest och nu ryggkrasch igen!

Tänker inte beklaga mig mer än att det är tungt nu. Hade förberett att gå upp i tid på jobbet från och med 1/10 och kände mig redo för det. Då händer det igen - så sedan i fredags kan jag knappt gå, sitta, ligga eller stå. Hoppas att det är bättre imorgon annars blir det läkarkonsultation och sjukgymnasthjälp.

Eftersom lördag och söndag inte har inneburit någon aktivitet alls från min sida så får dagens bild bli ett alster från kategorin idéer/tips. Två barntröjor som jag stickat till systerdotterns son och babydotter....

Riktigt söta faktiskt! Stickar som vanligt egna mönster - det är roligare så!

Maken är på "tå" och håller på att rensa ut från arbetsrummet som nu ska få sitt nya golv och naturligtvis ny väggbeklädnad! R E N S A  är ledordet här! Trist att bara titta på.  Alla mina garner, mönster och stick/virknålar är sorterade (innan ryggen pajade) och jag kan bara konstatera att det finns material till en hel del skapande hör framöver, :D

Nä, nu blir det en kopp te och fortsatt vila....

Ha det gott alla vänner - ses snart igen!


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Nämen, huvva vad tråkigt med ryggen!! Hoppas att det ordnar sig för dig!!

En stor kram från mig till dig! :)

Maria

Postat av: fia

Nä va illa att ha ont . Hoppas det går äver snart så är på benen .

Va duktig du är på att sticka super söta tröjor .

2011-10-03 @ 13:45:13
URL: http://fiasdrommar.blogg.se/
Postat av: mo

Usch då din stackare, det låter verkligen inte kul...Hoppas det inte blir långvarigt, håller tummarna för det.

Men så gulliga små tröjor, du är verkligen duktig med stickorna.

Krya på dig nu, många kramar

2011-10-03 @ 14:32:19
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Annika Lindberg

Tack för svaret om ljusstakarna. Här rensas det också friskt, har snart fyllt ett helt släpvagn. Du kanske skulle dra ner på tempot och vara försiktigare med ryggen, fast jag vet att när man mår bra så kör man ju bara på. Hoppas du mår bättre snart. Kram!

2011-10-04 @ 08:42:37
URL: http://annikalindbergs.blogg.se/
Postat av: ♥ EVA ♥

Ja jag är ju alltid surrsugen men just nu utan bil...så vi får ta det så fort maken fått igång den igen !



Har myst med lilleman heeela dagen och mår hur bra som helst just nu :)



♥ ♥ ♥

KRAAAM EVA

2011-10-04 @ 20:11:39
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Malin B

Snälla, söta, rara du - VAD har du gjort för ont för att ryggen pajjar hela tiden? =( Verkligen trist. Jag skickar en pigga-på-dig-kram här iallafall.

Lovar att fixa bilder från köket till dig någon dag. Jag har varit i Danmark med kollegorna så här har det varit totalt stiltje ett tag. Men nu är jag tillbaka igen.

Kram!

2011-10-04 @ 21:56:45
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback