Hurra!

Idag fyller jag år!

Vi har firat med tårta och jag har fått en massa presenter. Bland annat den här fina blomsteruppsättningen  som nu pryder bordet på balkongen.  Mina andra presenter får ni se snart!

Nu ska vi börja göra oss i ordning för att bege oss till äldsta dottern med familj för en "spansk afton". Anna och hennes man har varit i Spanien och vi var många som hjälptes åt att ta hand om prinsen och prinsessan så ikväll kommer tack-middagen! Ska bli jättekul!! Samtidigt firar vi Micke som fyllde år den 21:a och imorgon är det kalas för Lill-prinsen som fyller 5 år!



Många kalas blir det! :D

Återkommer med en uppdatering SNART!


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Gratulerar på födelsedagen!!

Vilken vacker uppsättning. ;)

Låter som ni har en trevlig kväll å helg framför er. ;)

Kramen, Maria

Postat av: Cissi

STORT GRATTIS!!!!!!! =) =) =)

Hoppas du har/haft en UNDERBAR dag =)



Kraaaaaaaaam

2011-09-24 @ 16:15:18
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: ♥ EVA ♥

JÄTTEGRATTIS vännen !!! Hoppas dagen varit/är/blir helt fantastiskt underbar för det är du värd bästaste bloggvännen !



♥ ♥ ♥

KRAAAM EVA

2011-09-24 @ 17:08:55
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Malin B

Grattiskram från Malin!

Så fin blomsteruppsättning du fått.

Många kalas hos er minsann.

Jag kommer iallafall ALLTID att komma ihåg när du fyller år framöver, har aldrig förstått det förut - att du och min mamma har samma födelsedag!

Hon har också fått blommor men - tyvärr - vet du vart... Min bror och brosson fyllde i går och i morgon skulle min farbror fyllt 60, han har fått blommor på samma vis som mamma.

Men det fanns en tid då det var väldigt mycket födelsedagsfirande 23-25 september.

Kram på dig och ha ett fortsatt underbart firande.

Ser fram emot uppdateringen för visst är jag nyfiken på vad du har fått.

2011-09-24 @ 20:06:42
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Liza; Ja, visst är det? Man skulle kunna göra så många fina kap om man var oftare på loppis. Men det kanske är lika bra att man låter bli för plånboken. ;) Kram tillbaks!



Ps, vilket fin höstarrangemang! :)

2011-09-27 @ 18:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback