Regn, regn, regn...

Herre min så mycket regn vi har fått! Gatan utanför oss har mer liknat en fors än en gata idag! Nu får det vara slut för vi vill ha sol!

Tänkte så stort städa idag, men kroppen sa ifrån och då är det bara att lyda. Så efter jobbet har jag plockat undan, rensat tidningar/reklam och inte gjort någonting vettigt! För att uttrycka det vackert så kan man säga att jag har övat på att göra ingenting....


I brist på ork så har jag tittat igenom gamla och nyare bilder, det är riktigt roligt att se vilka idéer man har haft (och har). :D  Resultatet - ett par kollage och vad passar då bättre än LJUS! Håll med om att levande ljus i alla former är den mesta mysfaktorn så här års... 


Håll till goda kära vänner för jag har inte mer att komma med idag! Vi ska äta en sen middag och sen ska jag kura ihop mig i soffan - känns som om det är en förkylning på gång...

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Ja, visst får det va nog med regn nu. Hoppas på finare väder så vi kan he oss ut i svampskogen.

Hoppas du motar bort förkylningen!!

Kramen, Maria

Postat av: Frida

Aj då! Hoppas du inte blir sjuk... Kramen!

2011-09-14 @ 21:22:30
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Liza

Frida: inte har jag tid att vara sjuk.. ska ju träna imorgon och sedan är det körmöte o övning! Blev nog bara kall igår!

Kraaaaaaaaaaam

2011-09-14 @ 21:29:58
Postat av: Malin B

Hoppas att förkylningsbacillen blåser bort. Här har det blåst och blåst men inte riktigt så illa som på andra håll...

Jag gillar också ljus, jätte mycket!

Ljus och pannlampa, då klarar man hösten galant!

Kram!

2011-09-14 @ 23:01:19
URL: http://malnbs.blogg.se/
Postat av: Annika

Ljus och ljuslyktor kan man nog inte få för många av. Sist jag var på IKEA kunde jag faktiskt hålla mig, köpte inte en enda liten lykta, inte ens värmeljus, ångrar mig lite nu...det finns så många fina.

Hoppas du inte blir sjuk, kram!

2011-09-15 @ 10:50:49
URL: http://annikalindbergs.blogg.se/
Postat av: mo

Japp, jag håller med dig, ljus är verkligen mysigt...Hoppas du kurar ihop dig under en filt, men levande ljus o kurerar dig så du inte blir alltför dålig, nej mota Olle i grind, kramar på dig vännen

2011-09-15 @ 19:04:18
URL: http://medaljongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback