Vackra vallmokapslar..

Himmel och pannkaka vad tiden går fort! Snart säger vi adjö till april månad och hälsar sköna maj välkommen!

Gör inte så mycket mer än tar någon prommis och slinker då och då in på någon affär. Härom dan var jag in på Village och fann så söta vallmofrökapslar till det facila priset av 5 kr/st *me like*. De passade perfekt i Serholtvasen som jag köpte på Villagerea i Gbg för flera år sedan. Ibland bara stämmer det...



Blev så fint tillsammans med egentillverkade favorittavlan på hyllan i köket...

Har varit på läkarbesök = fortstatt sjukskriven. Förhoppningen är att det onda i ryggen (som tillkom efter lunginflammationen) ska ge med sig och jag hamnar i normal-ont-tillstånd. Då är det betyligt lättare att hantera smärtan och jag kan jobba!! Håll tummarna att den långsamt uppåtgående trenden håller i sig för det går sakta men åt rätt håll och det är huvudsaken för mig! :=)

Nu är det dags för min lilla haltande prommis och sedan ska Frida och jag ta en lunch på stan! Det är bäst att jag rustar upp mig, på med mascaran och lite läppglansstift sen är jag redo att möta världen!

Ha det gott!

Kraaaaaaaaaaaam!
Liza


Kommentarer
Postat av: mo

Fint det blev, o billigt gillar vi ju :)

Håller tummarna för att du ska bli bättre nu, det är verkligen på tiden att du ska slippa en massa värk.



Tack så mycket för alla kramar du skickade :) Det har varit/är några riktigt jobbiga dagar, trodde faktiskt inte att jag skulle känna mig så himla ledsen..usch, men det går väl över, kramar på dig

Postat av: ♥EVA♥

Håller tummar och tår för att du ska bli bättre vännen !!!



Nu får vi försöka hinna med nån mer kaffe-med-surr-dejt ;) Jag mår så himla mycket bättre efter att man surrat av sig lite :)



♥ ♥ ♥

KRAAAM EVA

2012-04-26 @ 20:41:42
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Malin B

OM jag håller tummarna!!! Självklart."Normalont" är lite väl mycket DET tycker jag... Någon rättvisa borde det allt vara i världen!



Att fynda för 5:- är alldeles perfekt.

Tjusig tavla du hade snickarat ihop!

Kram!

2012-04-26 @ 22:02:33
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback